|  | B2 | Coñecer o corpo de coñecementos didácticos ao redor dos procesos de ensino e aprendizaxe respectivos. | 
    	  
          
         
			| Choose C | Code | Skill | 
       
           
             |  | C1 | Coñecer as características dos estudantes, os seus contextos sociais e motivacións. | 
    	  
           
             |  | C2 | Comprender o desenvolvemento da personalidade destes estudantes e as posibles disfuncións que afectan a aprendizaxe. | 
    	  
           
             |  | C3 | Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. | 
    	  
           
             |  | C4 | Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e ritmos de aprendizaxes. | 
    	  
           
             |  | C5 | Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula e no centro, abordar e resolver posibles problemas. | 
    	  
           
             |  | C6 | Coñecer a evolución histórica do sistema educativo no noso país. | 
    	  
           
             |  | C7 | Coñecer e aplicar recursos e estratexias de información,  titoría e orientación académica e profesional. | 
    	  
           
             |  | C8 | Promover accións de educación emocional, en valores e formación cidadá. | 
    	  
           
             |  | C9 | Participar na definición do proxecto educativo e nas actividades xerais do centro atendendo a criterios de mellora da calidade, atención á diversidade, prevención de problemas de aprendizaxe e convivencia | 
    	  
           
             |  | C10 | Relacionar a educación co medio e comprender a función educadora da familia e a comunidade, tanto na adquisición de competencias e aprendizaxe como na educación no respecto dos dereitos e liberdades, na igualdade de dereitos e oportunidades entre homes e mulleres e na igualdade de trato e non discriminación das persoas con discapacidade. | 
    	  
           
             |  | C11 | Coñecer a evolución histórica da familia, os seus diferentes tipos e a incidencia do contexto familiar na educación. | 
    	  
           
             |  | C12 | Adquirir habilidades sociais na relación e orientación familiar. | 
    	  
           
             |  | C13 | Coñecer e aplicar recursos e estratexias de educación no respecto e valor da diversidade lingüística e as súas implicacións educativas. | 
    	  
           
             |  | C14 | Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. | 
    	  
           
             |  | C15 | Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos. | 
    	  
           
             |  | C16 | Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. | 
    	  
           
             |  | C17 | Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares | 
    	  
           
             |  | C18 | Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. | 
    	  
           
             |  | C19 | Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. | 
    	  
           
             |  | C20 | Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. | 
    	  
           
             |  | C21 | Fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e poña en valor as achegas dos estudantes. | 
    	  
           
             |  | C22 | Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. | 
    	  
           
             |  | C23 | Coñecer estratexias e procedementos de avaliación e entender a avaliación como un procedemento  de regulación da aprendizaxe e estímulo ao esforzo. | 
    	  
           
             |  | C24 | Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. | 
    	  
           
             |  | C25 | Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade. | 
    	  
           
             |  | C26 | Identificar os problemas relativos ao ensino e a aprendizaxe das materias da especialización e expor alternativas e solucións. | 
    	  
           
             |  | C27 | Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación e avaliación educativas e ser capaz de deseñar e desenvolver proxectos de investigación, innovación e avaliación. | 
    	  
           
             |  | C28 | Adquirir experiencia na planificación, na docencia e na avaliación das materias correspondentes á especialización. | 
    	  
           
             |  | C29 | Acreditar un bo dominio da expresión oral e escrita na práctica docente. | 
    	  
           
             |  | C30 | Dominar as destrezas e as habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que facilite a aprendizaxe e a convivencia. | 
    	  
           
             |  | C31 | Participar nas propostas de mellora nos distintos ámbitos de actuación a partir da reflexión sobre a práctica. | 
    	 
         
			| Choose D | Code | Competences | 
       
           
             |  | D1 | Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet. | 
    	  
           
             |  | D2 | Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións. | 
    	  
           
             |  | D3 | Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |