Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C1 |
Coñecer vocabulario, códigos e conceptos inherentes ao ámbito científico oceanográfico |
C4 |
Coñecer as técnicas básicas de mostraxe na columna de auga, organismos, sedimentos e fondos, así como de medida de variables dinámicas e estruturais |
C5 |
Coñecemento básico da metodoloxía de investigación en oceanografía |
C6 |
Capacidade para identificar e entender os problemas relacionados coa oceanografía |
C8 |
Comprender os principios das leis que regulan a utilización do medio mariño e os seus recursos |
C9 |
Coñecer as Institucións e Organismos públicos e privados, nacionais e internacionais relacionados coas Ciencias do Mar |
C12 |
Manexar técnicas instrumentais aplicadas ao mar |
C13 |
Tomar datos oceanográficos, avalialos, procesalos e interpretalos con relación ás teorías en uso |
C14 |
Recoñecer e analizar novos problemas e propoñer estratexias de solución |
C15 |
Recoñecer e implementar boas prácticas científicas de medida e experimentación, tanto en campaña como en laboratorio |
C16 |
Planificar, deseñar e executar investigacións aplicadas desde a etapa de recoñecemento ata a avaliación de resultados e descubrimentos |
C17 |
Saber traballar en campañas e en laboratorio de xeito responsable e seguro, fomentando as tarefas en equipo |
C18 |
Transmitir información de forma escrita, verbal e gráfica para audiencias de diversos tipos |
C20 |
Buscar e avaliar recursos de orixe mariña, de diversas clases |
C26 |
Planificar, dirixir e redactar informes técnicos sobre cuestións mariñas |
C37 |
Asesoría ou asistencia técnica en temas relacionados co tema mariño e litoral |
D2 |
Capacidade de organización e planificación |
D7 |
Toma de decisións |
D15 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica |