Sinale A
|
Código |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Sinale B
|
Código |
Coñecementos |
|
B1 |
RA01 Coñecer e identificar a estrutura e función do corpo humano. Comprender as bases moleculares e fisiolóxicas das células e os tecidos |
|
B2 |
RA02 Coñecer o uso e a indicación de produtos sanitarios vinculados a los cuidados de enfermería |
|
B3 |
RA03 Coñecer os diferentes grupos de fármacos, os principios da súa autorización, uso e indicación, e os mecanismos de acción dos mesmos |
|
B4 |
RA05 Coñecer e valorar as necesidades nutricionais das persoas sas e con problemas de saúde ao longo do ciclo vital, para promover e reforzar pautas de conduta alimentaria saudable |
|
B5 |
RA09 Identificar, integrar e relacionar o concepto de saúde e os coidados, desde unha perspectiva histórica, para comprender a evolución do coidado de enfermería |
|
B6 |
RA15 Identificar, integrar e relacionar o concepto de saúde e os coidados, desde unha perspectiva histórica, para comprender a evolución do coidado de enfermería |
|
B7 |
RA18 Coñecer e aplicar os principios que sustentan os coidados integrais de enfermería |
|
B8 |
RA23 Identificar os factores relacionados coa saúde e os problemas da contorna, para atender ás persoas en situacións de saúde e enfermidade como integrantes dunha comunidade. |
|
B9 |
RA24 Identificar e analizar a influencia de factores internos e externos no nivel de saúde de individuos e grupos |
|
B10 |
RA28 Coñecer as alteracións de saúde do adulto, identificando as manifestacións que aparecen nas súas distintas fases |
|
B11 |
RA29 Identificar as necesidades de coidado derivadas dos problemas de saúde |
|
B12 |
RA34 Identificar as características das mulleres nas diferentes etapas do ciclo reprodutivo, no climaterio e nas alteracións que se poden presentar proporcionando os coidados necesarios en cada etapa |
|
B13 |
RA36 Coñecer os aspectos específicos dos coidados do neonato. Identificar as características das diferentes etapas da infancia e adolescencia e os factores que condicionan o patrón normal de crecemento e desenvolvemento |
|
B15 |
RA41 Comprender os cambios asociados ao proceso de envellecer e a súa repercusión na saúde |
|
B16 |
RA42 Identificar as modificacións estruturais, funcionais, psicolóxicas e de formas de vida asociadas ao proceso de envellecer |
|
B17 |
RA43 Coñecer os problemas de saúde máis frecuentes nas persoas maiores |
|
B18 |
RA45 Coñecer o Sistema Sanitario Español |
|
B19 |
RA46 Identificar as características da función directiva dos servizos de enfermería e a xestión de coidados |
|
B20 |
RA48 Coñecer a lexislación aplicable e o Código Ético e Deontolóxico da enfermería española, inspirado no Código Europeo de Ética e Deontoloxía de Enfermería |
|
B21 |
RA51 Coñecer os problemas de saúde mental máis relevantes nas diferentes etapas do ciclo vital, proporcionando coidados integrais e eficaces, no ámbito da enfermería |
|
B22 |
RA52 Coñecer os coidados paliativos e control da dor para prestar coidados que alivien a situación dos pacientes en situación de enfermidade avanzada e/o terminal |
|
B23 |
RA57 Coñecer as tecnoloxías, o contexto e as estratexias para o desenvolvemento da saúde dixital e as novas tecnoloxías aplicadas á saúde, incluíndo a e-saúde e as tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC). |
|
B24 |
RA58 Coñecer e describir as características metodolóxicas da investigación cuantitativa e cualitativa en saúde e definir obxectivos innovadores de investigación en forma de proxectos ou protocolos. |
|
B25 |
RA60 To know the introductory concepts of the functions and competences of the speciality of Occupational Nursing and the main occupational hazards of the nursing team in their daily activity in health centres in order to achieve effective health protection. |
|
B26 |
RA61Ser capaz de recoñecer as características dos problemas de saúde que dan lugar a necesidades de apoio ao á diversidade, en especial discapacidades, dependencia e situación de adiccións e de aplicar as estratexias de atención e apoio no contexto actual en relación a situacións de vulnerabilidade |
|
B27 |
RA64 Coñecer os enfoques profesionais innovadores da Enfermería de Práctica Avanzada e os seus ámbitos de aplicación, analizando a súa situación actual, a evolución do rol e o marco regulador |
|
B28 |
RA65 Coñecer os diferentes contextos socioculturais relacionados cos coidados enfermeiros, e a influencia do xénero como factor determinante social da saúde para ser capaz de identificar a relación entre saúde, xénero e cultura |
Sinale C
|
Código |
Habilidades |
|
C1 |
RA13 Recoñecer as situacións de risco vital e saber executar manobras de soporte vital básico e avanzado |
|
C2 |
RA17 Aplicar o proceso de enfermería para proporcionar e garantir benestar, calidade e seguridade ás persoas atendidas |
|
C3 |
RA22 Promover a participación das persoas, familia e grupos no seu proceso de saúde-enfermidade |
|
C4 |
RA25 Aplicar os métodos e procedementos necesarios no seu ámbito para identificar os problemas de saúde máis relevantes nunha comunidade |
|
C5 |
RA26 Analizar os datos estatísticos referidos a estudos poboacionais, identificando as posibles causas de problemas de saúde |
|
C6 |
RA27 Formar e informar, facilitar e apoiar a saúde e o benestar dos membros da comunidade, cuxas vidas están afectadas por problemas de saúde, risco, sufrimento, enfermidade, incapacidade ou morte |
|
C7 |
RA31 Realizar as técnicas e procedementos de coidados de enfermería, establecendo unha relación terapéutica cos pacientes e familiares |
|
C8 |
RA32 Seleccionar as intervencións encamiñadas a tratar ou previr os problemas derivados das desviacións de saúde |
|
C9 |
RA38 Aplicar as técnicas que integran o coidado de enfermería, establecendo unha relación terapéutica cos nenos e os seus coidadores |
|
C10 |
RA39 Seleccionar as intervencións dirixidas ao neno san e ao enfermo, así como as derivadas dos métodos de diagnóstico e tratamento |
|
C12 |
RA55 Ser capaz de resolver problemas nunha contorna interdisciplinar, desenvolvendo ao máximo tanto as posibilidades creativas e formais, mediante o uso crítico da información, a interpretación e a análise de datos estatísticos básicos, e a aplicación de coñecementos metodolóxicos elementais; integrando as Tecnoloxías da Relación, Información e Comunicación como ferramentas para buscar, xestionar e comunicar información científica, favorecer o traballo colaborativo, apoiar a xestión de información clínica e deseñar propostas innovadoras na práctica enfermeira |
|
C13 |
RA56 Coñecer as bases conceptuais e metodolóxicas da investigación en saúde, o manexo das principais bases de datos académicas e adquirir coñecementos e habilidades en bioestadística co fin de crear, analizar e interpretar resultados procedentes de datos de investigación. |
|
C14 |
RA59 Ser capaz de resolver problemas, tomar decisións e de poñer en práctica principios de saúde e seguridade incluídos para a atención en primeiros auxilios básicos e procedementos de emerxencia |
|
C15 |
RA62 Coñecer e comprender a relación entre saúde e estilos de vida en base ás distintas etapas vitais desenvolvendo propostas de promoción da saúde comunitaria en contornas diversas e aproveitando recursos dispoñibles no territorio, como os espazos termais e outros activos comunitarios, no marco dun enfoque de saúde e benestar |
|
C16 |
RA63 Ser capaz de desenvolver habilidades necesarias para a realización de presentacións científicas e familiarizarse cos materiais de referencia necesarios para a escritura científica de forma clara e comprensiva. O nivel mínimo de habilidades en lingua inglesa será #de acordo con o marco internacional B1 |
Sinale D
|
Código |
Competencias |
|
D1 |
RA04 Utilización dos medicamentos, avaliando os beneficios esperados e os riscos asociados e/o efectos derivados da súa administración e consumo |
|
D2 |
RA06 Identificar os nutrientes e os alimentos en que se atopan, identificar os problemas nutricionais de maior prevalencia e seleccionar as recomendacións dietéticas adecuadas |
|
D3 |
RA07 Identificar os problemas nutricionais de maior prevalencia e seleccionar as recomendacións dietéticas adecuadas |
|
D4 |
RA08 Aplicar as tecnoloxías e sistemas de información e comunicación dos coidados de saúde |
|
D7 |
RA12 Utilizar estratexias e habilidades que permitan unha comunicación efectiva con pacientes, familias e grupos sociais, así como a expresión das súas preocupacións e intereses |
|
D8 |
RA14 Coñecer e identificar os problemas psicolóxicos e físicos derivados da violencia de xénero para capacitar ao estudantado na prevención, a detección precoz, a asistencia, e a rehabilitación das vítimas desta forma de violencia |
|
D9 |
RA16 Comprender desde unha perspectiva ontolóxica e epistemolóxica , a evolución dos conceptos centrais que configuran a disciplina de enfermería, así como os modelos teóricos máis relevantes, aplicando a metodoloxía científica no proceso de coidar, desenvolvendo os plans de coidados correspondentes |
|
D10 |
RA19 Dirixir, avaliar e prestar os coidados integrais de enfermería, ao individuo, a familia e a comunidade |
|
D11 |
RA20 Capacidade para describir os fundamentos do nivel primario de saúde e as actividades para desenvolver para proporcionar un coidado integral de enfermería ao individuo, a familia e a comunidade |
|
D12 |
RA21 Comprender a función e actividades e actitude cooperativa que o profesional ha de desenvolver nun Equipo de Atención Primaria de Saúde |
|
D14 |
RA33 Ter unha actitude cooperativa cos diferentes membros do equipo |
|
D15 |
RA35 Aplicar coidados xerais durante o proceso de maternidade para facilitar a adaptación das mulleres e os neonatos ás novas demandas e previr complicacións |
|
D16 |
RA40 Ser capaz de proporcionar formación e información para a saúde aos pais ou coidadores primarios |
|
D17 |
RA44 Seleccionar as intervencións coidadoras dirixidas a tratar ou a previr os problemas de saúde e a súa adaptación á vida diaria mediante recursos de proximidade e apoio á persoa anciá |
|
D18 |
RA47 Coñecer e ser capaz de aplicar técnicas de dirección de grupos, incluíndo habilidades para a xestión de equipos de traballo, a coordinación interdisciplinaria e o liderado en coidados de saúde, co fin de favorecer a colaboración profesional, a toma de decisións compartida e a continuidade asistencial |
|
D19 |
RA50 Individualizar o coidado considerando a idade, o xénero, as diferenzas culturais, o grupo étnico, as crenzas e valores |
|
D20 |
RA53 Adquirir de maneira progresiva a capacidade de integrar a metodoloxía enfermeira e aplicar os coñecementos, competencias e habilidades propias da Enfermería, aos escenarios reais das prácticas clínicas, fundamentados en principios éticos e valores esenciais, e aliñados cos obxectivos xerais e os resultados de aprendizaxe que conforman o Título. Isto incluirá a integración de valores profesionais e capacidades crave como a comunicación asistencial, o xuízo crítico, o razoamento clínico e a xestión clínica. |
|
D21 |
RA54 Ser capaz de demostrar de maneira integrada, sintetizar e aplicar os coñecementos, competencias e habilidades adquiridos durante o grao para producir un traballo que reflicta a adquisición das capacidades asociadas ao título |
|
D22 |
RA10 Identificar as respostas psicosociais das persoas #ante as diferentes situacións de saúde (en particular a enfermidade e o sufrimento), seleccionando as accións adecuadas para proporcionar axuda nas mesmas |
|
D23 |
RA11 Establecer unha relación empática e respectuosa co/a paciente e familia, acorde coa situación da persoa, problema de saúde e etapa de desenvolvemento |
Universidade de Vigo
|
Reitoría |
Campus Universitario |
C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) |
España |
Tlf: +34 986 812 000
|
|