Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Psicoloxía: Prevención e tratamento das dificultades na aprendizaxe infantil
   Avaliación
  Descrición Cualificación
Presentacións/exposicións
<br> Valoración do contido e forma de exposición dun traballo relacionado coa materia.
5
Traballos tutelados
<br> O estudante presenta o resultado obtido na elaboración dun documento sobre a temática da materia, na preparación de seminarios, investigacións, memorias, ensaios, resumos de lecturas, conferencias etc.
10
Seminarios
<br> Estudos de casos de deficiencias da conduta infantil. Pódense levar a cabo de maneira individual ou en grupo, de forma oral ou escrita...
5
Probas de tipo test Probas para avaliación das competencias adquiridas mediante preguntas tipo test ou de resposta curta. 80
 
Outros comentarios sobre a Avaliación

&lt;p&gt;Para superar a materia será preciso que os estudantes obteñan en cada proba ou actividades obxecto de avaliación como mínimo un 50% da cualificación nese apartado.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;Aqueles estudantes que non superen algunha das probas ou actividades obxecto de avaliación poderán recuperalas na convocatoria de xullo.&lt;/p&gt;&lt;p&gt;No caso de que algún estudante non poida seguir a avaliación continua e o traballo en grupo titorizado polo responsable docente da materia realizará unha proba de contidos teóricos sobre a mesma que suporá un 90%. Ademais dun traballo teórico-práctico ao que corresponderá o 10% da cualificación final. Para superar a materia será preciso que os estudantes obteñan en cada unha das partes (teórica e práctica) un 50% da cualificación total das mesmas.&lt;/p&gt;

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000