Guia docente 2014_15
Facultade de Belas Artes
Grao en Belas Artes
 Materias
  Produción artística: Audiovisuais
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Sesión maxistral Clase maxistral con apoio de documentación e sistemas multimedia. Exposición dos contidos da materia: exposición teórica dos conceptos relacionados coa linguaxe audiovisual. Exposición teórica da ontoloxía da imaxe en movemento. Exemplos paradigmáticos da historia e xéneros principais da cinematografía. Análise crítica de axiomas culturais que definen os distintos soportes audiovisuais mediante a resolución de problemas prácticos. Toma de apuntamentos e exposición debatida dos mesmos. Modalidade: guiada. Presenza do/a docente e presenza obrigatoria do alumnado: a asistencia será controlada mediante sinatura. Escenario: aula ordinaria. Sala de proxeccións.


Prácticas de laboratorio Descrición: aprendizaxe práctica, mediante a simulación de casos, do manexo das ferramentas de creación (hardware e software) implicadas na gravación, captura, edición e postprodución da imaxe e o son dixital. Modalidade: guiada. Presenza do/a docente e presenza obrigatoria do alumnado: a asistencia será controlada mediante sinatura. Escenario: laboratorio de audiovisuais.
Obradoiros Aprendizaxe e realización de prácticas de iluminación en plató. Creación de ambientes e decorados. Manexo directo do equipamento técnico e da grella de focos instalada. Realización de exercicios de toma de imaxe con control de temperatura de cor. Modalidade: asistencia específica por parte do profesor ás actividades individuais e/ou de grupo que desenvolven os estudantes. A asistencia do alumnado será controlada mediante sinatura. Escenario: plató.
Traballos de aula Descrición: ou alumnado, individualmente ou en grupo (5 alumnos máximo), desenvolve na aula ou deseño e a realización, como obra final, de 2 proxectos experimentais de creación audiovisual relacionados con algún dous xéneros ou problemáticas audiovisuais desenvolvidos na materia: o primeiro supón ser un exercicio de aproximación, mentres que o segundo o é de perfeccionamento. Modalidade: guiada, con seguimento do traballo e avaliación (tanto durante ou proceso como non resultado final) e vinculado ao seu desenvolvemento con actividades autónomas do estudante. A asistencia do alumnado será controlada mediante sinatura.
Traballos tutelados Descrición: os alumnos -individualmente- realizarán un traballo de análise e comentario crítico sobre un texto bibliográfico. Para iso, abastecerase ao alumnado dunha listaxe de libros e catálogos especializados en temática de Cinema e Videocreación, dos cales deberá elixir un para a súa lectura. Os alumnos entregarán ao final do cuadrimestre un traballo teórico (formato dixital) onde se desenvolva a análise pormenorizada dos contidos do texto lido e a elaboración dun comentario crítico, segundo un modelo de desenvolvemento e apartados esenciais que será facilitado polos/os profesores/as.
O alumnado dispón de sesións de tutoría para facilitar o seguimento do seu traballo por parte dos/as docentes.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000