Guia docente 2019_20
E. S. de Enxeñaría Informática
Grao en Enxeñaría Informática
 Materias
  Informática: Programación I
   Resultados de aprendizaxe
Resultados de aprendizaxe Competencias
RA1: Adquirir as habilidades básicas para analizar un problema e conseguir desenvolver un programa nunha linguaxe de alto nivel que permita solucionalo. CG8
CE3
CE4
CE5
CE12
CE13
CT8
CT18
CT24
RA2: Adquirir os coñecementos básicos de programación, independentes da linguaxe de programación utilizado. CG8
CE3
CE4
CE5
CE12
CE13
CT8
CT18
CT24
RA3: Adquirir bos hábitos de programación, primando a sinxeleza e legibilidad dos programas así como realizando, como paso previo á programación, unha análise da solución. CG8
CE3
CE5
CE12
CE13
CT8
CT24
RA4: Adquirir un coñecemento detallado e práctico das características e recursos da linguaxe de programación utilizado na materia. CG8
CE4
CE5
CT8
CT18
CT24
RA5: Conseguir a autonomía do alumno na análise e desenvolvemento de solucións de calquera tipo de problema, de complexidade simple a intermedia, de maneira que dispoña destas habilidades cando teña que programar en calquera contorna. CG8
CE3
CE4
CE5
CE12
CE13
CT8
CT13
CT18
CT24
RA6: Usar as ferramentas dunha contorna de desenvolvemento de programación para crear e desenvolver aplicacións. CG8
CE4
CT18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000