Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Traballo Social
 Materias
  Xeriatría para traballadores/as sociais
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer, definir, propoñer e avalia-los contextos de desenvolvemento profesional Sociosanitario en Xeriatría Social.
saber
saber facer
A2
A8
A9
B1
Promove-la definición dos ámbitos comunitarios e especializados da Intervención Profesional na Xerontoloxía, e o manexo das respostas precisas ante necesidades das persoas.
saber facer
Saber estar / ser
A3
A4
A5
B2
Aporta-los recursos e coñecementos para desenvolver Programas de Intervención Social para Persoas Maiores, Coidadores en Programas e Centros de Atención Xeriátrica.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A7
A10
B9
B10
Adestra-las técnicas e hábitos de traballo específico cara a prevención do avellentamento e a mellora da vida na vellez, coa práctica da Intervención Social e Sociosanitaria potenciando as capacidades físicas, psíquicas e sociais da Persoa Maior, coñecendo o proceso normal de avellentar e as patoloxísa asociadas con impacto en necesidades sociais.
saber
saber facer
A11
A12
A13
A15
A18
B6
B11
B14
4-Organizar e xestionar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria.
Utilizar Guías e Técnicas de Avaliacion das necesidades das persoas Maiores e de Valoración Xeriátrica e Social para o desenvolvemento de Programas Individualizados de atención
saber
saber facer
Saber estar / ser
A9
A25
B7
B11
B12
B16
B18
Manexar recursos de Comunicación eficaz con Maiores e Coidadores para a atención social en situacion límite ou de crise.
saber facer
Saber estar / ser
A1
A26
A29
B8
B14
B17
Avaliar as situacions de risco e as conductas de risco de Coidadores e persoas Maiores con e sen dependencias.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
A16
A21
B3
B4
B10
B19
B22
Valorar a realidade e os mitos, estereotipos e limitacións sociais cara a vellez e respectar as crenzas e valores das persoas de idade.
saber
A2
A14
A19
A31
B3
B13
B24
Aprender a respectar a individualidade e diversidade das persoas Maiores e reconocer as limitacions funcionais que forman parte do avellentamento.
saber
Saber estar / ser
A19
B15
Conocer o que resulta normal no proceso de avellentar e de enfermar; e aínda na atención o morrer, para cada persoa e seus familiares
saber
Saber estar / ser
A3
A18
B17
B19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000