1. Que o alumno/a sexa capaz de describir implementar intervencións que posibiliten aos usuarios de servicios sociais (persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades) tomar decisión acordes ás súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, tomando como máxima a resolución pacífica de conflictos e a promoción da equidade de xénero, así como o respeto cara diversidade cultural.
|
|
A1 A2 A3 A6 A7 A8 A9 A18 A19
|
B1 B2 B3 B4 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B15 B16 B17 B19 B24
|
2. Ser capaz de describir e aplicar os protocolos de valoración do grao de risco (extremo, alto, medio, baixo) de emisión de conductas violentas, o protocolo de protección das víctimas de violencia, así como os programas de prevención de recaídas.
|
|
A1 A9 A10 A12 A19
|
B1 B2 B3 B4 B9 B14 B15 B16 B17 B19
|
3. Ser capaz de describir, de forma xeral, as características básicas asociadas aos programas de intervención social, especialmente aos de violencia de xénero, sabendo a qué demandas deben responder nesa situación e cómo deben facelo.
|
|
A1 A2 A3 A9 A12
|
B1 B2 B3 B4 B9 B10 B11 B12 B14 B16 B17 B18 B19 B23
|