Código |
Descrición |
A1 |
Traballar e valorar de xeito conxunto con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias |
A2 |
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, e comunidades e con outros profesionais |
A3 |
Traballar coas persoas para que sexan autosuficientes e con capacidade para manifestar as súas necesidades, desexos, puntos de vista e circunstancias |
A6 |
Demostrar competencia profesional no exercicio do traballo social |
A7 |
Establecer relacións profesionais co fin de identificar a forma máis adecuada de intervención |
A8 |
Interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas achega das súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, considerando a diversidade cultural -e polo tanto a especificidade das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-, a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de tender cara a unha sociedade ambientalmente sustentable e de defender os valores da paz |
A9 |
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención |
A10 |
Responder a situacións de crise valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte ás mesmas e revisando os seus resultados |
A12 |
Preparar, producir, implementar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os colegas profesionais negociando o fornecemento de servizos que deben ser empregados e revisando a eficacia dos plans de intervención coas persoas implicadas co fin de adaptalos ás necesidades e circunstancias cambiantes. Considerar os deberes éticos da profesión relativos ao sistema cliente a respecto da confianza, a proximidade, a afectividade, as relacións igualitarias, o respecto á diversidade cultural, etc |
A18 |
Deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención social |
A19 |
Defender as persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades e actuar no seu nome se a situación o requirir |
B1 |
Capacidade de análise e síntese |
B2 |
Capacidade de organización e planificación |
B3 |
Capacidade reflexiva |
B4 |
Comunicación oral e escrita nas linguas nativas |
B8 |
Capacidade de xestión da información |
B9 |
Resolución de problemas |
B10 |
Toma de decisións |
B11 |
Traballo en e con equipos diversos |
B12 |
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |
B14 |
Habilidades nas relacións interpersoais |
B15 |
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade |
B16 |
Razoamento crítico |
B17 |
Compromiso ético |
B18 |
Aprendizaxe autónoma |
B19 |
Adaptación a novas situacións |
B23 |
Motivación pola calidade |
B24 |
Sensibilidade cara a temas medio ambientais, igualdade entre home e mulleres, cultura da paz, etc. |