Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Capacidade de análise e síntese |
|
|
B1
|
Capacidade de organización e planificación |
|
|
B2
|
Capacidade de xestión da información
|
|
|
B8
|
Resolución de problemas |
|
|
B9
|
Toma de decisións
|
|
|
B10
|
Traballo en equipo de carácter interdisciplinar |
|
|
B12
|
Recoñecemento e respecto á diversidade e á multiculturalidade |
|
|
B15
|
Razoamento crítico |
|
|
B16
|
Compromiso ético |
|
|
B17
|
Aprendizaxe autónoma |
|
|
B18
|
Adaptación a novas situacións |
|
|
B19
|
Iniciativa e espírito emprendedor |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B22
|
Sensibilidade cara a temas medio ambientais, igualdade entre home e mulleres, cultura da paz, etc.
|
|
|
B24
|
Traballar e valorar de xeito conxunto con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias |
|
A1
|
|
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, e comunidades e con outros profesionais |
|
A2
|
|
Traballar coas persoas para que sexan autosuficientes e con capacidade para manifestar as súas necesidades, desexos, puntos de vista e circunstancias |
|
A3
|
|
Demostrar competencia profesional no exercicio do traballo social |
|
A6
|
|
Establecer relacións profesionais co fin de identificar a forma máis adecuada de intervención |
|
A7
|
|
Interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas achega das súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, considerando a diversidade cultural -e polo tanto a especificidade das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-, a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de tender cara a unha sociedade ambientalmente sustentable e de defender os valores da paz |
|
A8
|
|
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención |
|
A9
|
|
Responder a situacións de crise valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte ás mesmas e revisando os seus resultados |
|
A10
|
|
Interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para conseguir cambios, para promover o desenvolvemento dos mesmos e para mellorar as súas condicións de vida por medio da utilización dos métodos e modelos de Traballo Social, facendo un seguimento con regularidade dos cambios que se producen co fin de preparar a finalización da intervención |
|
A11
|
|
Preparar, producir, implementar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os colegas profesionais negociando o fornecemento de servizos que deben ser empregados e revisando a eficacia dos plans de intervención coas persoas implicadas co fin de adaptalos ás necesidades e circunstancias cambiantes. Considerar os deberes éticos da profesión relativos ao sistema cliente a respecto da confianza, a proximidade, a afectividade, as relacións igualitarias, o respecto á diversidade cultural, etc |
|
A12
|
|
Apoiar o desenvolvemento de redes para facer fronte ás necesidades e traballar a favor dos resultados planificados examinando coas persoas as redes de apoio ás que poidan acceder e desenvolver; en especial, no caso de mulleres (maltratadas, coidadoras habituais de persoas dependentes, enfermas mentais e con outras incapacidades...) e considerando as peculiaridades de Galicia en tanto que é un país con alta dispersión da poboación, agrupación territorial moi diferenciada entre o rural e os espazos urbanos, territorios abandonados e alto envellecemento da poboación (esixencia de maiores redes) |
|
A13
|
|
Deseñar, implementar e avaliar proxectos de intervención social |
|
A18
|
|
Contribuír á administración de recursos e servizos colaborando cos procedementos implicados na súa obtención, supervisando a súa eficacia e asegurando a súa calidade |
|
A24
|
|