Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Traballo Social
 Materias
  Pedagoxía social para traballo social
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa
Saber estar / ser
A1
Relacionar os coñecementos pedagóxicos-sociais procedentes de diversas fontes, entre sí e coa práctica socioeducativa
saber
A4
Coñecer, de forma introdutoria, os distitnos ámbitos de intervención pedagóxico-social, así como as distitnas institucións implicadas nela
saber
A6
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...).
saber facer
A8
Desenvolver novas actitudes e valores encamiñados a unha intervención pedagóxico-social comprometida cos grupos sociais en situación de marxinación e coa realidade sociocultural galega.
saber facer
A10
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía.
saber facer
A18
Ter capacidade para relacionar a formación coa profesionalización.
saber facer
A20
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do traballador social.
Saber estar / ser
A22
Capacidade de análise e síntese
saber
B1
Planificación e organización
saber facer
B2
Comunicación oral e escrita na/s lingua/s materna/s con apertura a outros códigos lingüísticos; en especial, as linguas cooficiais na comunidade galega.
saber facer
B3
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional
Saber estar / ser
B19
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000