Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Traballo Social
 Materias
  Servizos sociais especializados II
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Traballar e valorar de xeito conxunto con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades as súas necesidades, limitacións, dificultades, malestares e circunstancias
saber
saber facer
A1
Analizar situacións sociais obxecto de intervención, planificar, desenvolver, executar, revisar e avaliar a práctica do traballo social con persoas, familias, grupos, organizacións, e comunidades e con outros profesionais
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
Traballar coas persoas para que sexan autosuficientes e con capacidade para manifestar as súas necesidades, desexos, puntos de vista e circunstancias
saber
saber facer
Saber estar / ser
A3
Actuar preventivamente e na resolución das situacións de risco para a cidadanía, para si mesmo/a e para os colegas de profesión
saber
saber facer
Saber estar / ser
A4
Demostrar competencia profesional no exercicio do traballo social
saber
saber facer
Saber estar / ser
A6
Establecer relacións profesionais co fin de identificar a forma máis adecuada de intervención
saber
saber facer
Saber estar / ser
A7
Interactuar con persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades para axudarlles a tomar decisións ben fundamentadas achega das súas necesidades, circunstancias, riscos, opcións preferentes e recursos, considerando a diversidade cultural -e polo tanto a especificidade das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-, a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de tender cara a unha sociedade ambientalmente sustentable e de defender os valores da paz
saber
saber facer
Saber estar / ser
A8
Valorar as necesidades e opcións posibles para orientar unha estratexia de intervención
saber
saber facer
Saber estar / ser
A9
Responder a situacións de crise valorando a urxencia das situacións, planificando e desenvolvendo accións para facer fronte ás mesmas e revisando os seus resultados
saber
saber facer
Saber estar / ser
A10
Preparar, producir, implementar e avaliar os plans de intervención co sistema cliente e os colegas profesionais negociando o fornecemento de servizos que deben ser empregados e revisando a eficacia dos plans de intervención coas persoas implicadas co fin de adaptalos ás necesidades e circunstancias cambiantes. Considerar os deberes éticos da profesión relativos ao sistema cliente a respecto da confianza, a proximidade, a afectividade, as relacións igualitarias, o respecto á diversidade cultural, et
saber
saber facer
Saber estar / ser
A12
Defender as persoas, familias, grupos, organizacións e comunidades e actuar no seu nome se a situación o requirir
saber
saber facer
Saber estar / ser
A19
Establecer e actuar para a resolución de situacións de risco previa identificación e definición da natureza da mesma
saber
saber facer
Saber estar / ser
A21
Contribuír á administración de recursos e servizos colaborando cos procedementos implicados na súa obtención, supervisando a súa eficacia e asegurando a súa calidade
saber
saber facer
Saber estar / ser
A24
Contribuír á promoción das mellores prácticas do Traballo Social participando no desenvolvemento e análise das políticas que se implementan
saber
saber facer
Saber estar / ser
A31
Capacidade de análise e síntese
saber
saber facer
B1
Capacidade de organización e planificación
saber
saber facer
B2
Capacidade reflexiva
saber
saber facer
Saber estar / ser
B3
Aprendizaxe autónoma
saber
saber facer
Saber estar / ser
B18
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000