CRITERIOS DE AVALIACIÓN
Os alumnos entregarán a ficha ao profesor no primeiro mes de clase, especificando o tipo de asistencia elixido. Nos criterios de avaliación final da materia teranse en conta todo o conxunto de aspectos incluídos nos diferentes apartados desta Guía Docente, directamente vinculados co seguimento do ritmo de aprendizaxe do alumno, tomando como punto de partida a observación sistemática diaria do profesor desde o primeiro día de clases.
A) Criterios específicos de avaliación para alumnado asistente
Serán alumnos asistentes os que teñan unha asistencia mínima, dun 80% nas Sesións Maxistrais e un 80% nos Seminarios. As puntuación que poden acadar por apartados serán:
1.- Proba tipo test (ata un máx. de 6 puntos) e mín. de 3. Cunha puntuación inferior a 3, non se acadaría a puntuación positiva na materia. 2.- Traballos tutelados (ata un máx. de 2 puntos), que sumarán a puntuación do apdo. 1 3.- Seminarios (máx. 1 punto), que sumarán aos apdos. (1,2) serán sesións prácticas utilizando as fontes documentais da materia, recursos informáticos e outros que estean relacionados cos temas da materia. Para acadar a máxima puntuación nos apdos. (2,3) será obrigatoria a asistencia. Tamén se valorará a participación actidude e seguimento no seu ritmo de aprendizaxe. Para aprobar a materia será necesario acadar unha puntuación mínima de cinco, unha puntuación inferior indica que o alumno non acadou os obxectivos mínimos da materia.
B) Criterios específicos de avaliación para alumnado NON ASISTENTES
Deberán poñerse en contacto co profesor canto antes, pero alomenos no primeiro mes de clases. As puntuacións que poden acadar serán as seguintes:
1.- Proba tipo test (máx. 7 puntos) 2.- Traballo tutelado (máx. 3 puntos)
C) Segunda convocatoria
Os alumnos que non acaden positivamente algunha das partes de que consta a avaliación desta materia, poderán recuperala na convocatoria de xullo.
D) O sistema de cualificacións expresarase numéricamente, dacordo co establecido no artigo 5 do RD 1125/2003 de 5 de setembro (BOE do 18), polo que se establece o sistema europeo de créditos e o sistema de cualificacións nas titulacións unviersitarias de carácter oficial. |