Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Analizar situacións sociais xurdidas ao longo da historia que provocaron a axuda ao necesitado e desembocaron na intervención planificada do traballo social. |
|
A2
|
B1 B3 B16
|
Coñecer e comprender a evolución histórica da acción social e a orixe e desenvolvemento do traballo social no mundo e, especialmente , en España. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1
|
B1 B3 B8 B16 B18
|
Coñecer e comprender a evolución histórica da acción social e a orixe e desenvolvemento do traballo social no mundo e, especialmente, en España. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A26 A31
|
B1 B3 B8 B16 B18
|
Comprender como historicamente varía a percepción de como se traballa coas persoas para que sexan autosuficientes e con capacidade para manifestar as súas necesidades, desexos, puntos de vista e circunstancias. Ser capaz de identificar o principio de autonomía. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A15
|
B1 B3 B8 B9 B10 B16 B17
|
Comprender como ao longo da historia se estableceron sistemas de prevención para resolver as situacións de pobreza dos necesitados e como estas evolucionaron cara á comprensión das situacións de risco e de exclusión social dos/as cidadáns/ás en estados de benestar. |
|
|
B1 B3 B16
|
Considerar a diversidade cultural –e, polo tanto, a especificidade das minorías étnicas, culturais, lingüísticas...-, a esixencia de promover a igualdade entre homes e mulleres, a necesidade de tender cara a unha sociedade ambientalmente sustentable e de defender os valores da paz. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A8 A11
|
B1 B3 B9 B10 B11 B14 B15 B16 B17 B24
|
Comprender, establecer, minimizar e administrar o risco cara a un mesmo e os/as colegas a través da planificación, revisión e seguimento de accións para limitar o estrés e o risco. |
|
A5 A12 A15 A21 A22
|
B9 B10 B11 B14 B16 B17 B18 B19 B20 B21 B22 B23
|
Avaliar as achegas da profesión do traballo social á sociedade ao longo do tempo. |
|
A1 A14 A22 A24 A25 A27 A28
|
B1 B3 B16
|
Coñecer e traballar dentro de estándares acordados para o exercicio do traballo social e asegurar o propio desenvolvemento profesional utilizando coñecementos e técnicas profesionais como medio para xustificar decisións, reflexionando criticamente sobre elas e utilizando a supervisión como medio para mellorar e avaliar o exercicio profesional. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A5 A6 A7 A9 A16 A18 A20 A23 A26 A29
|
B1 B2 B3 B8 B9 B10 B11 B14 B16 B18 B19
|
Xestionar conflitos, dilemas e problemas éticos complexos identificándoos, deseñando estratexias de superación e reflexionando sobre os seus resultados. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A6 A10 A19 A30
|
B1 B8 B9 B10 B11 B12 B14 B16 B17 B18 B19
|