Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A8
|
|
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A10
|
|
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A15
|
|
Asesorar e/ou acompañar a persoas e/ou grupos en procesos de desenvolvemento socioeducativo |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A21
|
|
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B10
|