Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Investigación-acción na práctica socioeducativa
   Contidos
Tema Subtema
1. Fundamentos conceptuais da investigación-acción en educación. 1.1. A investigación-acción como metodoloxía cualitativa.
1.2. Orixes e evolución.
1.3. Importancia da I-A na formación da persoa profesional da Educación Social
2. A investigación-acción como metaconcepto. 2.1- Concepto de metacognición
2.2. A I-A como metaconcepto
3. Paradigmas. Finalidade e obxectivos. Principios e características.
3.1. Paradigmas
3.2. Finalidade e obxectivos
3.3. Principios e características
4.- Modalidades. Proceso. Técnicas e recursos. A análise de datos. Validación de datos. Criterios de cientificidade. Informe. 4.1. Modalidades
4.2. Proceso, técnicas e recursos
4.3. Análise e validación de datos
4.4. Criterios de cientificidade
4.5. Informe de investigación
5. Experiencias de investigación-acción na práctica socioeducativa: estudo de casos 5.1. Experiencia 1 (Educadores no contexto de menores).
5.2. Experiencia 2 ( Profesionais da E. S. que traballan na educación popular).
6. Diseño, realización e informe dunha investigación-acción no ámbito da educación social. 6.1. Redacción dun proxecto
6.2. Aplicación
6.3. Elaboración do informe
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000