Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Investigación-acción na práctica socioeducativa
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa
saber
A1
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas
saber facer
A2
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos
saber facer
A4
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa
saber
A5
Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas
saber
saber facer
A7
Desenvolver programas e proxectos no contexto familiar e escolar
saber facer
A9
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...)
saber facer
A10
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre
saber facer
A11
Deseñar, aplicar e avaliar programas de educación permanente e de persoas adultas e anciás
saber facer
A14
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral
saber facer
A15
Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural
saber facer
A17
Capacidade de análise e síntese
saber facer
B1
Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional
saber facer
B4
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación
saber facer
Saber estar / ser
B7
Capacidade crítica e autocrítica
Saber estar / ser
B8
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos
Saber estar / ser
B9
Recoñecemento e respecto de a diversidade e multiculturalidade
Saber estar / ser
B10
Habilidades interpersoais
Saber estar / ser
B11
Compromiso ético
Saber estar / ser
B12
Autonomía na aprendizaxe
Saber estar / ser
B13
Adaptación a situacións novas
Saber estar / ser
B14
Creatividade
saber facer
Saber estar / ser
B15
Iniciativa e espírito emprendedor
Saber estar / ser
B17
Apertura á aprendizaxe ao longo de toda a vida
saber facer
Saber estar / ser
B18
Orientación á calidade
saber
Saber estar / ser
B20
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000