Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
|
A1
|
|
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
|
A10
|
|
Organizar e administrar proxectos e servizos culturais, ambientais, de lecer e tempo libre |
|
A11
|
|
Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención socioeducativa no ámbito do desenvolvemento comunitario e cooperación ao desenvolvemento |
|
A12
|
|
Deseñar, aplicar e avaliar programas de educación permanente e de persoas adultas e anciás
l |
|
A14
|
|
Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral
|
|
A15
|
|
Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos
|
|
A16
|
|
Dominar as metodoloxías de dinamización social e cultural
|
|
A17
|
|
Ter capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidariedade e empatía
|
|
A18
|
|
Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades
|
|
A19
|
|
Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas
|
|
A20
|
|
Asesorar e/ou acompañar a persoas e/ou grupos en procesos de desenvolvemento socioeducativo
|
|
A21
|
|
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do/a educador/a social |
|
A22
|
|
Resolución de problemas e toma de decisións |
|
|
B6
|
Compromiso ético |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B12
|
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B19
|