Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3
|
B4 B8 B9 B10 B11 B12 B15 B16 B19
|
Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4
|
B1 B2 B5 B13
|
Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional |
|
A6
|
B13 B14 B17 B18
|
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A10
|
B4 B6 B9 B11
|