Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa |
|
A1
|
|
Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas |
|
A2
|
|
Coñecer os fundamentos do deseño e uso dos medios, recursos e estratexias para a intervención socioeducativa e incorporalos nos diferentes ámbitos de acción socioeducativa |
|
A5
|
|
Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...) |
|
A8
|
|
Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...) |
|
A9
|
|
Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos |
|
A16
|
|
Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades |
|
A19
|
|
Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas |
|
A20
|
|
Estar comprometido coa calidade de actuación e moverse de acordo cos principios deontolóxicos do/a educador/a social |
|
|
B19
|
Planificación e organización |
|
|
B2
|
Resolución de problemas e toma de decisións |
|
|
B6
|
Dominio de metodoloxías e técnicas educativas, dinamizadoras de asesoramento e orientación |
|
|
B7
|
Capacidade para integrarse e comunicarse con expertos doutras áreas e en distintos contextos |
|
|
B9
|
Compromiso ético |
|
|
B12
|
Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional |
|
|
B19
|