Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Programas de animación sociocultural
   Competencias de titulación
Código Descrición
A1 Integrar criticamente os supostos teóricos, filosóficos, históricos, sociolóxicos, psicolóxicos, pedagóxicos, culturais, políticos, lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa
A2 Estar capacitado/a para o diagnostico e a mediación na prevención e resolución de conflitos en condicións de desigualdade e crises en comunidades socioeducativas
A3 Asumir e orientarse segundo valores de igualdade e de cidadanía democrática, e capacitar para a prevención e a mediación en casos de violencia nas súas diferentes manifestacións (simbólica, de xénero, laboral, escolar, sexual, étnica...)
A4 Analizar e diagnosticar a realidade complexa que fundamenta o desenvolvemento dos procesos socioeducativos
A6 Comprender a traxectoria da educación social e a configuración do seu campo e identidade profesional, a nivel comunitario, estatal, europeo e internacional
A7 Manexar con criterio métodos e estratexias de investigación cuantitativas e cualitativas, e aplicalas ás realidades socioeducativas
A8 Potenciar estruturas e procesos de participación e acción comunitaria, aplicando programas e técnicas de intervención (dinámica de grupos, motivación, negociación e promoción da asertividade...)
A10 Desenvolver programas e proxectos no ámbito da educación especializada (menores, necesidades educativas especiais, centros de saúde, condutas adictivas, institucións penitenciarias, e persoas e colectivos en risco de exclusión...)
A13 Deseñar, aplicar e avaliar programas e estratexias de intervención no ámbito cultural
A14 Deseñar, aplicar e avaliar programas de educación permanente e de persoas adultas e anciás
A15 Deseñar, aplicar e avaliar programas para a inserción social e laboral
A16 Elaborar e interpretar informes técnicos, de investigación e avaliación sobre accións, procesos e resultados socioeducativos
A19 Administrar, coordinar e supervisar entidades, equipamentos e grupos, en función de diferentes contextos e necesidades
A20 Asesorar na elaboración e aplicación de plans, programas, proxectos e actividades socioeducativas
B1 Capacidade de análise e síntese
B4 Utilización das TIC no ámbito de estudo e contexto profesional
B5 Xestión da información
B6 Resolución de problemas e toma de decisións
B8 Capacidade crítica e autocrítica
B11 Habilidades interpersoais
B13 Autonomía na aprendizaxe
B17 Iniciativa e espírito emprendedor
B19 Compromiso coa identidade, desenvolvemento e ética profesional
B20 Orientación á calidade
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000