1ª CONVOCATORIA.
DATA DO EXAME: 17 de Decembro ás 10 h. da mañá.
DATA DE REVISIÓN: 29 de Xaneiro de 10 a 12 h. da mañá.
CONVOCATORIA XULLO
DATA DO EXAME: 30 de Xuño as 18 h.
DATA DA REVISIÓN: 16 de Xullo de 10 a 12 h da mañá.
CONVOCATORIA FIN DE CARREIRA
DATA DO EXAME: 15 de Outubro as 10 h.
DATA DA REVISIÓN: 4 de novembro ás 12 h.
ALUMNADO ASISTENTE (con polo menos, unha asistencia do 70% equilibrada nos diferentes tipos de sesións):
- A data para a entrega das diferentes actividades individuais (28 e 29 de Outubro), proxecto e exposición grupal (9 e 10 de Decembro), en formato papel.
- Para o alumnado de avaliación continua o desenvolvemento do traballo con todas as metodoloxías sinaladas é obrigatorio, así como acudir a clase regularmente (polo menos ao 80% das sesións). O non cumprimento destes extremos leva non ser cualificado a través da avaliación continua e pasará a realizar o proxecto e a exposición de forma individual.
- Aqueles estudantes que non acudan a clase con regularidade, considéranse alumnos non presenciais e deberán realizar as actividades, e o proxecto e exposición de forma individual e non se considerará avaliación continua. Data de entrega o 17 de decembro ás 10 h, día do exame.
-O alumnado asistente deberá cubrir unha ficha cos seus datos.
ALUMNADO NON ASISTENTE.
-O alumnado non asistente deberá concretar coa profesora os traballos/materiais/etc. a realizar, como máis tarde, no mes de outubro e facer a súa entrega o mesmo día en que realice o exame oficial da 1ª e 2ª convocatoria.
-O lugar de publicación das cualificacións e da revisión será no taboleiro de anuncios do despacho da profesora responsable e/ou en Faitic. A data de revisión sinalarase na listaxe de cualificacións exposto.
TUTORÍAS.
Realizaranse no despacho situado en 2º pavillón, baixo, despacho nº 26 no horario estipulado. De non poder acudir a tutorías presenciais levasen a cabo a través de skype previa cita.
OBSERVACIÓN.
Esta guía docente anticipa as liñas de actuación que levarán a cabo co alumnado na materia, concibíndose con certa flexibilidade; en consecuencia, pode requirir algunha rectificación promovida polo grupo de destinatarios real ou pola relevancia de situacións sobrevindas. Así mesmo, achegarase ao alumnado a información e pautas concretas que sexan necesarias en cada momento do proceso formativo.
|