Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Intervención socioeducativa para a inclusión social
   Contidos
Tema Subtema
Tema 01.- Conceptualización da desadaptación social. A súa relación con outros conceptos: marxinación,anormalidade. Relatividade do termo: Os condicionantes sociais e culturais.Factores ambientais que inciden no fenómeno da desadaptación social. 01.1.- A exclusión social: concepto, ámbetos e factores de risco.
01.2.- A desadaptación social: precisións conceptuais e marco teórico.
01.3.- Teorías da inadaptación social.
Tema 02.- Marco normativo e administrativo da intervención socioeducativa na exclusión social 02.1.- Bases legais que afectan a situacións de exclusión social.
02.2.- Medidas institucionais para dar resposta a desadaptación social.
Tema 03.- O educador/a social e a intervención socioeducativa en situacións de desadaptación social. 03.1.- Principios da intervención socioeducativa ante a desadaptación e a exclusión social.
03.2.- Fases do proceso de intervención.
03.3.- Problemas fundamentais de desadaptación social e estrataxias de intervención. A intervención educativa como estratexia fundamental.
Tema 04.- Ámbetos e áreas de intervención en situacións de desadaptación social. 04.1.- A intervención socioeducativa no ámbeto da delincuencia e o cárcere.
04.2.- A intervención socioeducativa no ámbeto das minorías étnicas.
04.3.- A intervención socioeducativa no ámbeto dos fluxos migratorios.
04.4.- A intervención socioeducativa no ámbeto da pobreza.
04.5.- A intervención socioeducativa no ámbeto hospitalario.
Tema 05.- Elaboración e avaliación de programas de intervención socioeducativa en situacións de exclusión social. 05.1.- Avaliación do contexto e de necesidades.
05.2.- Deseño do programa.
05.3.- Implementación.
05.4.- Avaliación do programa.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000