Os modelos motivacionais. |
A teoría motivacional de Hull e Spence.
Motivación, emoción e pensamento.
A teoría da disonancia cognitiva proposta por Festinger.
A motivación de logro de McClelland e Atkinson.
A teoría da motivación social de Rotter.
A teoría da atribución de Kelley e Weiner.
|
Teorías, modelos e formas de aprendizaxe aplicados en contextos sociais e educativos. |
A aprendizaxe funcional e ecolóxica de Snell e Ausubel, Novack e Hanesian.
A aprendizaxe andamiada de Bruner.
A aprendizaxe significativa de Ausubel.
A aprendizaxe social de Bandura.
A aprendizaxe e a interacción socio- cultural segundo Vygotsky.
Modelos de aprendizaxe cooperativa (Slavin).
|
Coñecemento e no uso dos recursos tecnolóxicos aplicados á elaboración dos programas de intervención social e de comunicación. |
Fontes bibliográficas de información: biblioteca, hemeroteca, bases de datos (ERIC, ISOC, CURRENT CONTENTS).
Os recursos de internet: SITIOS WEBS.
Emprego de medios audiovisuais na acción socioeducativa: AUDIO, VÍDEO, TV.
|