Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Estratexías de aprendizaxe en contextos socioeducativos
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Ser competente no coñecemento da relación entre os procesos de atención, percepción e memoria e os modelos de aprendizaxe.
saber
saber facer
A1
A2
A5
A12
A19
B1
B2
B5
B6
B7
B9
B10
B11
B15
B16
B17
Ser competente no coñecemento dos modelos motivacionais, así como na súa vinculación cos procesos de aprendizaxe social e educativo.
saber
saber facer
A1
A2
A5
A6
A9
A10
B5
B6
B7
B8
B11
Ser competente no coñecemento do paradigma do procesamento da información, así como da súa influencia na aprendizaxe humana.
saber
saber facer
A5
A6
A9
A10
B5
B6
B7
B8
B11
Ser competente no coñecemento das teorías, modelos e formas de aprendizaxe aplicados en contextos sociais e educativos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A2
A4
A7
A9
A10
B12
B13
B15
B18
B20
Ser competente para realizar a análise dos programas da realidade social e educativa de acordo cos conceptos aprendidos e facer propostas de mellora.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A12
A13
A16
A17
B2
B4
B7
B16
B17
Ser competente para innovar a práctica socioeducativa iniciada mediante a realización do deseño de novas capacidades ou reaxustando as anteriores ás situacións individuais e/ou contextuais.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A12
A13
A14
A15
A16
B2
B3
B4
B15
B16
Ser competente para colaborar con outros profesionais no deseño e implementación dos programas sociais e educativos.
saber
saber facer
Saber estar / ser
A1
A2
A13
A20
B14
B17
Ser competente no coñecemento e no uso dos recursos tecnolóxicos aplicados á elaboración dos programas de intervención social e de comunicación.
saber
saber facer
A1
A17
B4
B5
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000