Tema |
Subtema |
CONTIDOS TEÓRICOS |
EPÍGRAFES |
1. Bases conceptuais do ámbito disciplinario. |
1.1. Aproximación conceptual aos termos e recursos didácticos, novas tecnoloxías, TIC, etc.
1.2. Funcións e clasificación dos recursos didácticos.
|
2. As novas tecnoloxías e o seu potencial contextual. |
2.1. Integración das novas tecnoloxías nos ámbitos de traballo do educador/a social.
2.2. Posibilidades organizativas, administrativas, etc.
2.3. Potencial didáctico das novas tecnoloxías.
|
3. Os sistemas multimedia e a súa aplicación na educación. |
3.1. Concepto e características dun contorno multimedia.
3.2. Posibilidades didácticas do multimedia.
|
4. As redes telemáticas na educación. |
4.1. Os medios de comunicación da rede: o seu uso como recursos de ensino-aprendizaxe.
4.2. Internet e os servizos que ofrece de uso no campo da educación social.
|
5. Alfabetización audiovisual. |
5.1. A imaxe e o son: os seus compoñentes.
5.2. Lectura de imaxes.
|
6. O vídeo como instrumento de traballo. |
6.1. Criterios didácticos para a utilización do vídeo.
6.2. Aplicacións do vídeo na educación.
|
7. O paso dos medios tradicionais ás novas tecnoloxías e o seu papel educativo. |
7.1. Nos medios de imaxe fixa.
7.2. Nos medios de comunicación social.
|
CONTIDOS PRÁCTICOS |
BREVE DESCRICIÓN |
1. Internet como recurso socioeducativo. |
1.1. Emprego dos medios de comunicación da rede.
1.2. Traballo con páxinas web.
1.3. Uso dos principais servizos de internet aplicados ao campo da educación social. |
2. Producións informáticas de tipo educativo. |
2.1. A partir do tratamento de textos, de documentais e de recursos da web, desenvolver creacións en soporte dixital de materiais socioeducativos.
2.2. Elaboración dun multimedia educativo.
|
3. Imaxe fixa e en movemento. |
3.1.Imaxe fixa e en movemento.
3.2. Aplicación da imaxe ás presentacións e proxeccións formativo-comunicativas e/ou lúdicas.
|
4. Avaliación de software educativo. |
4.1. Análises de recursos tecnolóxicos e dixitais. |
5. Emprego doutros programas informáticos usuais, do paquete de Microsoft Office. |
5.1. En aplicacións organizativo-administrativas.
5.2. Con aplicacións didácticas e/ou de tipo lúdico. |
6. Observación dunha experiencia innovadora sobre o emprego de novos medios no campo profesional. |
6.1. Observación directa, se é posible, ou vía internet para realizar a súa descrición e análise. |