Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Recursos tecnolóxicos en educación social
   Contidos
Tema Subtema
CONTIDOS TEÓRICOS EPÍGRAFES
1. Bases conceptuais do ámbito disciplinario. 1.1. Aproximación conceptual aos termos e recursos didácticos, novas tecnoloxías, TIC, etc.
1.2. Funcións e clasificación dos recursos didácticos.
2. As novas tecnoloxías e o seu potencial contextual. 2.1. Integración das novas tecnoloxías nos ámbitos de traballo do educador/a social.
2.2. Posibilidades organizativas, administrativas, etc.
2.3. Potencial didáctico das novas tecnoloxías.
3. Os sistemas multimedia e a súa aplicación na educación. 3.1. Concepto e características dun contorno multimedia.
3.2. Posibilidades didácticas do multimedia.
4. As redes telemáticas na educación. 4.1. Os medios de comunicación da rede: o seu uso como recursos de ensino-aprendizaxe.
4.2. Internet e os servizos que ofrece de uso no campo da educación social.
5. Alfabetización audiovisual. 5.1. A imaxe e o son: os seus compoñentes.
5.2. Lectura de imaxes.
6. O vídeo como instrumento de traballo. 6.1. Criterios didácticos para a utilización do vídeo.
6.2. Aplicacións do vídeo na educación.
7. O paso dos medios tradicionais ás novas tecnoloxías e o seu papel educativo. 7.1. Nos medios de imaxe fixa.
7.2. Nos medios de comunicación social.
CONTIDOS PRÁCTICOS BREVE DESCRICIÓN
1. Internet como recurso socioeducativo. 1.1. Emprego dos medios de comunicación da rede.
1.2. Traballo con páxinas web.
1.3. Uso dos principais servizos de internet aplicados ao campo da educación social.
2. Producións informáticas de tipo educativo. 2.1. A partir do tratamento de textos, de documentais e de recursos da web, desenvolver creacións en soporte dixital de materiais socioeducativos.
2.2. Elaboración dun multimedia educativo.
3. Imaxe fixa e en movemento. 3.1.Imaxe fixa e en movemento.
3.2. Aplicación da imaxe ás presentacións e proxeccións formativo-comunicativas e/ou lúdicas.
4. Avaliación de software educativo. 4.1. Análises de recursos tecnolóxicos e dixitais.
5. Emprego doutros programas informáticos usuais, do paquete de Microsoft Office. 5.1. En aplicacións organizativo-administrativas.
5.2. Con aplicacións didácticas e/ou de tipo lúdico.
6. Observación dunha experiencia innovadora sobre o emprego de novos medios no campo profesional. 6.1. Observación directa, se é posible, ou vía internet para realizar a súa descrición e análise.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000