Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Social
 Materias
  Educación: Teorías e institucións educativas
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer os supostos teóricos, pedagóxicos, culturais, políticos e lexislativos que están na base dos procesos de intervención socioeducativa.
saber
A1
A4
2. Adquirir instrumentos conceptuais e metodolóxicos que faciliten a análise e reflexión sobre as teorías e institucións educativas.
saber
saber facer
A1
A4
A7
3. Comprender, analizar e valorar as dimensións éticas e políticas implícitas nos procesos educativos.
saber
Saber estar / ser
A1
A4
4. Identificar, coñecer, valorar e poñer en contacto o alumnado coas institucións educativas actuais.
saber
Saber estar / ser
A1
A4
5. Capacidade básica para analizar e comentar documentos (orais, escritos, icónicos,...) de carácter socioeducativo.
Saber estar / ser
B1
B5
B8
6. Capacidade para potenciar as relacións interpersoais, desenvolver habilidades de comunicación interpersoal, solidaridade e empatía.
Saber estar / ser
B8
B9
B11
7. Desenvolver unha actitude de cambio e innovación que predispoña a buscar respostas profesionais ás demandas da sociedade actual.
Saber estar / ser
B8
B12
B13
B14
B15
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000