Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer a organización dos colexios de educación primaria e a diversidade de accións que comprende o seu funcionamento |
|
A1 A6
|
|
Deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro onde se realizan as prácticas escolares |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2
|
B2 B8 B9 B11
|
Deseñar e regular espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade lingüística e cultural. Valorar positivamente a diversidade de todo tipo, respectar outros xeitos de ver o mundo, e xestionar con creatividade as interaccións multiculturais para enriquecerse mutuamente |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A4 A5
|
B12 B14 B16 B19
|
Promover a competencia comunicativa, con especial atención á comunicación verbal, facendo da palabra o medio fundamental da aprendizaxe e da convivencia |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A7
|
B7 B8 B11 B17
|
Potenciar a competencia participativa desde a empatía, a sociabilidad, o tacto e a actitude cooperativa nas relacións interpersonais |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A7
|
B7 B8 B11 B14
|
Fomentar a convivencia na aula e fóra de la, resolver problemas de disciplina e contribuír á resolución pacífica de conflitos |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A5 A7
|
B7 B8 B9 B11 B16
|
Recoñecer as implicaciones educativas das tecnoloxías da información e da comunicación |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A10 A11
|
B5 B6 B16
|
Progresar na competencia persoal desde a asunción de responsabilidades, toma de decisións e relativización das posibles frustracións |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A8
|
B8 B13 B15
|
Asumir que a competencia profesional do mestre ha de ir perfeccionándose e adaptándose aos cambios científicos, pedagóxicos e sociais ao longo da vida |
|
A12
|
B20 B21
|
Coñecer e analizar o sistema escolar do centro no que se realizan as prácticas escolares, así como adquirir un coñecemento práctico do aula e da xestión da mesma. |
|
A1 A6
|
B1 B2
|
Controlar e facer o seguimiento do proceso educativo e en particular o de ensino-aprendizaxe mediante o coñecemento dos proxectos educativos, o funcionamento do centro e a organización das aprendizaxes |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A6
|
B2 B8
|
Observar e analizar con profundidade a formación e o establecemento de rutinas na vida cotiá, a continuidade e evolución das actividades do aula, e a progresión nas aprendizaxes |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A8
|
B1 B2 B9
|
Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación no aula e dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima de aula que facilite a aprendizaxe e a convivencia |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A3 A5
|
B9 B11 B14 B18
|
Regular os procesos de interacción e comunicación en grupos de estudantes 6-12 anos |
|
A5
|
B7 B8 B11
|
Relacionar teoría e práctica coa realidade do aula e do centro mediante o establecemento de relacións entre os coñecementos especializados, teóricos e metodolóxicos, e os resultados da observación, análise e intervención nas situacións educativas da escola na que se realizan as prácticas |
|
A1 A2 A6
|
B1 B2 B6 B16
|
Interpretar e reflexionar sobre as observacións e/ou intervencións no aula mediante sesións de clase semanales organizadas polo profesor-coordinador da facultade |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A8
|
B16 B21
|
Aproximarse e participar na realidade do día a día da actividade docente, e aprender a saber facer, actuando e reflexionando desde a práctica |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A10
|
B13 B14 B15
|
Participar nas propostas de mellora e innovación nos distintos ámbitos de actuación que se poidan establecer nun centro |
|
A9 A12
|
B12 B20 B21 B22
|
Coñecer formas de colaboración cos distintos sectores da comunidade educativa e da contorna social |
|
A7 A9 A12
|
B12 B19 B22
|