Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Primaria
 Materias
  Literatura infantil e xuvenil
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Coñecer o currículo escolar da lingua e a literatura na Educación Primaria.
saber
saber facer
A1
B1
Adquirir formación literaria e lingüística e comprender os principios que contribúen á formación persoal e social desde a literatura.
saber
saber facer
A1
A2
B1
Coñecimento dos usos expresivos da linguaxe como fundamento para a comprensión da literatura, e valoración do texto literario como medio de comunicación.
saber
saber facer
A1
B1
B3
B6
B13
Coñecer o proceso de adquisición e desenvolvemento da competencia literaria en lectores iniciais e en lectores formados.
saber
saber facer
A1
A2
B1
B3
B6
B13
Coñecer os principais autores, obras e persoaxes da literatura infantil e juvenil, además da tradición e o folclore.
saber
saber facer
A1
A2
A11
B1
B5
B6
B13
B15
Saber dessenvolver estratexias didácticas para que a iniciación literaria sexa fonte de pracer e de enriquecimento persoal.
saber
saber facer
A1
A2
A10
B2
B5
B9
B13
B17
Coñecer métodos para incentivar a lectura estética e a lectura comprensiva. Saber aplicar estratexias didácticas para a comprensión e interpretación das obras literarias.
saber
saber facer
A1
A2
A10
B2
B9
B13
B17
Saber seleccionar textos adecuados para elaborar propostas didácticas orientadas á formación literaria en cada un dos tres ciclos de Educación Primaria.
saber
saber facer
A1
A10
A11
B1
B2
B5
B13
B17
Valorar o texto literario como fonte de coñecimento de outros mundos, tempos, linguas e culturas.
saber
saber facer
A1
A3
B1
B13
B19
Fomentar a creatividade lingüística e literaria.
saber
saber facer
A1
B3
B17
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000