Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Grao en Educación Infantil
 Materias
  Lingua e literatura: Español
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Adquirir hábitos e destrezas para a aprendizaxe autónoma, creativo e cooperativo, e promovelos nos estudantes desde a participación e o esforzo individual.
saber facer
A1
B1
2. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación.
saber
A6
B1
B3
B7
3. Coñecer, respectar e promover a diversidade lingüística e cultural de España e de Europa.
Saber estar / ser
A6
B12
4. Recoñecer a identidade da etapa de educación infantil e as súas características cognitivas e comunicativas.
saber
A1
A2
B16
5. Saber expresarse en español con fluidez e precisión e poder facer un uso flexible e adecuado do devandito idioma para fins sociais, académicos e profesionais.
saber
A6
B1
B3
B4
6. Mellorar as 'destrezas básicas' de lectura, escritura e especialmente da comunicación oral, en canto compoñentes esenciais, á beira do cálculo, das competencias crave e ferramentas necesarias para reforzar a educación e o rendemento do profesorado.
saber
saber facer
A1
A2
A12
B1
B3
B7
B13
7. Comprender o paso da oralidade á escritura e coñecer e saber usar os diferentes rexistros e usos da lingua.
saber
saber facer
A4
A6
A7
B3
B11
B12
B16
8. Ser capaz de comprender unha ampla variedade de textos extensos, así como de recoñecer neles sentidos implícitos e facer valoracións críticas.
saber
saber facer
A6
A11
B1
B3
B7
B13
B15
B17
9. Poder producir desde os español textos claros, ben estruturados e detallados sobre temas de certa complexidade, mostrando un uso correcto dos mecanismos de organización, articulación e cohesión do texto.
saber
saber facer
A1
A6
A11
B3
B11
B15
B17
10. Adquirir formación literaria, con especial atención ao papel e ao uso da literatura na educación infantil.
saber
Saber estar / ser
A5
A6
B3
B10
B11
B12
B14
B17
B19
11. Ausmir a comunicación lingüística como ferramenta básica de regulación da conduta, e motor da resolución pacífica de conflitos.
saber facer
Saber estar / ser
A4
A5
A11
B9
B11
B12
B14
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000