Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Coñecer as características dos estudantes de infantil así como os seus contextos coa finalidade de estimular e potenciar o desenvolvemento persoal de nenos e nenas. |
|
A2 A3 A6
|
B1 B8 B12
|
Identificar e planificar a resolución de situacións educativas que afectan a estudantes con diferentes capacidades e distintos ritmos de aprendizaxe.
|
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A4
|
B1 B2 B8 B12
|
Dominar os coñecementos necesarios para comprender o desenvolvemento da personalidade dos estudantes de infantil. |
|
A2 A6
|
B1 B12 B13
|
Comprender os procesos de aprendizaxe relativos ao período 0-6 no contexto familiar, social e escolar.
|
|
A4
|
B1 B2
|
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación en psicoloxía do desenvolvemento na idade infantil. |
|
A2 A3
|
B2 B3 B6 B8
|
Coñecer os procesos de interacción e comunicación na aula de infantil. |
|
A2
|
B1
|
Promover o traballo autónomo e en equipo coa finalidade de mellorar o logro académico e desenvolver estratexias que permitan posteriormente participar na mellora dos procesos de desenvolvemento a través das prácticas educativas.
|
saber facer | Saber estar / ser |
|
|
B3 B9 B11 B15
|
Promover o traballo cooperativo e o traballo autónomo que permita deseñar, planificar e avaliar procesos de ensino e aprendizaxe con outros docentes e profesionais.
|
|
A2 A7 A10
|
B6 B7 B8 B9 B11
|
Coñecer e aplicar metodoloxías e técnicas básicas de investigación en psicoloxía da educación. |
|
A2 A10
|
B2 B8 B15 B16
|
Crear e manter lazos de comunicación coa familia para incidir eficazmente no proceso educativo.
|
|
A10
|
B11 B16
|
Coñecer as propostas e desenvolvementos actuais baseados na aprendizaxe de competencias.
|
|
A2
|
B1 B2
|
Deseñar e materializar espazos de aprendizaxe en contextos de diversidade. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A3
|
B11
|
Promover no grupo a aceptación de normas e o respecto aos demais. |
saber facer | Saber estar / ser |
|
A5
|
B11
|
Coñercer, deseñar e aplicar técnicas para identificar disfuncións na aprendizaxe. |
|
A6
|
B1 B7 B8
|
Coñecer e deseñar situacións de aprendizaxe susceptibles de optimizar: o desenvolvemento de aspectos perceptivo-motrices; a linguaxe oral receptiva e expresiva; unha autoestima positiva e equilibrio emocional. |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A4 A5 A6
|
B3 B11
|