2. Comprender os principios básicos das ciencias da linguaxe e a comunicación. |
|
A1 A6
|
B1 B3 B11 B13
|
4. Recoñecer a identidade da etapa de educación infantil e as súas características cognitivas e comunicativas (ECI/3854/2007). |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A1 A2
|
B1 B2 B7 B8 B13 B16
|
6. Coñecer e aplicar os procesos de interacción e comunicación na aula, así como dominar as destrezas e habilidades sociais necesarias para fomentar un clima que
facilite a aprendizaxe e a convivencia (ECI/3854/2007 e ECI/3857/2007) |
saber | saber facer | Saber estar / ser |
|
A2 A3 A4
|
B1 B3 B7 B9 B11 B13 B14
|
8. Falar, ler e escribir coreccta e adecuadamente a lingua española |
|
A6
|
B3 B11
|