Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
 Materias
  Organización da Aula-Obradoiro de Tecnoloxía
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
Contextualizar o currículo que se imparta no centro docente.
saber
saber facer
A1
A5
A13
A19
A24
A29
A32
A35
Deseñar e desenvolver metodoloxías didácticas tanto en equipo como individuais adaptadas a a diversidade do alumnado
saber
saber facer
A2
A6
A8
A19
A21
A22
A25
A27
A31
A35
A36
A37
A38
A41
B1
B2
Deseñar e desenvolver espazos de aprendizaxe con especial atención a equidade, educación emocional e valores.
saber
Saber estar / ser
A3
A7
A9
A19
A20
A21
A26
A27
A28
A39
Adquirir estratexias para estimular o esforzo do alumnado e promover a súa capacidade para aprender a aprender
saber
A2
A8
A12
A16
A17
A18
A19
A20
B3
Deseñar e realizar actividades formais e non formais que fagan do centro un lugar de participación e cultura
saber
saber facer
A3
A10
A11
A14
A16
A25
A30
A32
A39
B3
Elaborar actividades de formación aplicando diferentes metodoloxías.
saber facer
A2
A3
A4
A6
A10
A16
A21
A27
A38
B1
Valorar a importancia dos orzamentos e aproveitamento dos recursos dispoñibles no departamento.
saber
A13
A17
A25
A31
A38
B2
Utilizar as novas tecnoloxías como soporte e apoio dos traballos realizados.
saber
saber facer
A2
A4
A6
A8
A9
A10
A16
A18
A25
A31
A35
A36
A37
A38
A40
B1
B2
B3
Transmitir con precisión os coñecementos e ideas sobre o proceso de avaliación contemplqndo cada un dos seus aspectos.
saber
saber facer
A1
A2
A3
A12
A15
B3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000