Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
 Materias
  Tecnoloxía e Informática para o Profesorado de Educación Secundaria
   Competencias de materia
Resultados previstos na materia Tipoloxía Resultados de Formación e Aprendizaxe
1. Coñecer os contidos curriculares das materias relativas á especialización docente correspondente.
saber
A1
A5
2. Buscar, obter, procesar e comunicar información (oral, impresa,audiovisual, dixital ou multimedia), transformala en coñecemento e aplicala aos procesos de ensino e aprendizaxe nas materias propias da especialización cursadas.
saber facer
A4
A8
3. Traballar en equipo con outros profesionais da educación, enriquecendo a súa formación.
Saber estar / ser
A16
4. Desenvolver hábitos e actitudes para aprender a aprender ao longo do seu posterior desenvolvemento profesional.
saber facer
A17
5. Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas a entornos educativos novos ou pouco coñecidos.
saber facer
A18
6. Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais.
saber facer
A21
7. Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización.
saber
A32
8. Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos.
saber
A33
9. Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas.
saber
A34
10. Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares
saber
A35
11. Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes.
saber
A36
12. Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo.
saber facer
A37
13. Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos.
saber
A38
14. Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe.
Saber estar / ser
A40
15. Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade.
saber
A43
16. Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet.
saber facer
B1
17. Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións.
saber facer
B2
18. Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios
Saber estar / ser
B3
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000