Resultados previstos na materia |
Tipoloxía |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
1. Coñecer os contidos curriculares das materias relativas á especialización docente correspondente. |
|
A1 A5
|
|
2. Buscar, obter, procesar e comunicar información (oral, impresa,audiovisual, dixital ou multimedia), transformala en coñecemento e aplicala aos procesos de ensino e aprendizaxe nas materias propias da especialización cursadas. |
|
A4 A8
|
|
3. Traballar en equipo con outros profesionais da educación, enriquecendo a súa formación. |
|
A16
|
|
4. Desenvolver hábitos e actitudes para aprender a aprender ao longo do seu posterior desenvolvemento profesional. |
|
A17
|
|
5. Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas a entornos educativos novos ou pouco coñecidos. |
|
A18
|
|
6. Elaborar propostas baseadas na adquisición de coñecementos, destrezas e aptitudes intelectuais e emocionais. |
|
A21
|
|
7. Coñecer o valor formativo e cultural das materias correspondentes á especialización. |
|
A32
|
|
8. Coñecer os contidos que se cursan nos respectivos ensinos. |
|
A33
|
|
9. Coñecer a historia e os desenvolvementos recentes das materias e as súas perspectivas para poder transmitir unha visión dinámica das mesmas. |
|
A34
|
|
10. Coñecer contextos e situacións en que se usan ou aplican os diversos contidos curriculares |
|
A35
|
|
11. Coñecer os desenvolvementos teórico-prácticos do ensino e a aprendizaxe das materias correspondentes. |
|
A36
|
|
12. Transformar os currículos en programas de actividades e de traballo. |
|
A37
|
|
13. Adquirir criterios de selección e elaboración de materiais educativos. |
|
A38
|
|
14. Integrar a formación en comunicación audiovisual e multimedia no proceso de ensino-aprendizaxe. |
|
A40
|
|
15. Analizar críticamente o desempeño da docencia, das boas prácticas e da orientación utilizando indicadores de calidade. |
|
A43
|
|
16. Utilizar bibliografía e ferramentas de procura de recursos bibliográficos xenerais e específicos, incluíndo o acceso por Internet. |
|
|
B1
|
17. Xestionar de forma óptima o tempo de traballo e organizar os recursos dispoñibles, establecendo prioridades, camiños alternativos e identificando erros lóxicos na toma de decisións. |
|
|
B2
|
18. Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |
|
|
B3
|