Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
 Materias
  Deseño de Investigacións e Propostas Innovadoras en Ciencias Experimentais
   Bibliografía. Fontes de información

Arias et alii (2009). O traballo por proxectos en infantil, primaria e secundaria. Consellería de Educación e O.U. Xunta de galicia.

Bisquerra, R. (2004). Metodología de la investigación educativa. Madrid: UNED.

Carrasco, J. y Caldedero, J. (2000). Aprendo a investigar en Educación. Madrid: Ediciones Rialp.

Cervera, D. (2010). Tecnología, Investigación, innovación y buenas prácticas. Ed. Graó: Barcelona.
Hargreaves, A. (2003). Enseñar en la sociedad del conocimiento. España: Octaedro.
Latorre, A. (2003). La investigación-acción. Conocer y cambiar la práctica educativa. Barcelona: Grao.
López Ruiz, J. (2000). Aprendizaje docente e innovación curricular: dos estudios de casos sobre el
constructivismo en la escuela. Málaga: Aljibe.
Martínez González, R. (2007). La Investigación en la práctica educativa: guía metodológica de investigación
para el diagnóstico y evaluación en los centros docentes. Madrid: Ministerio de Educación y Ciencia,
Secretaría General Técnica.

Pujolàs et alii (sf): Cooperar para aprender, aprender a cooperar. Dispoñible en http://www.elizalde.info/wp-content/uploads/izapideak/CA-ACprograma.pdf
Ruiz Tarragó, F. (2007). La nueva educación. Barcelona: LID Editorial.
Sandín Esteban, M.P. (2003). Investigación cualitativa en educación: fundamentos y tradiciones. Madrid:
McGraw Hill.
Sevillano Gracía, M. L. (2004). Estrategias innovadoras para una enseñanza de calidad. Madrid: Pearson-
Prentice Hall.

Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000