Guia docente 2014_15
Facultade de Ciencias da Educación
Máster Universitario en Profesorado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato, Formación Profesional e Ensino de Idiomas. Especialidade (Ourense): Ciencias Experimentais. Matemáticas e Tecnoloxía
 Materias
  Desenvolvemento Psicolóxico da Aprendizaxe no Ensino Secundario
   Bibliografía. Fontes de información
BIBLIOGRAFÍA BÁSICA 

Coll, C. (Coord.). (2010). Desarrollo, aprendizaje y enseñanza en la Educación Secundaria. Barcelona: Graó.

Coll, C., Palacios, J. y Marchesi, A. (Comps). (2001) . Desarrollo psicológico y educación, 2. Psicología de la Educación. Madrid: Alianza.

González-Pienda, J.A., González, R., Núñez, J.C. y Valle, A. (2002). Manual de Psicología de la Educación. Madrid: Pirámide. 

Mayer, R.E. (2004). Psicología de la Educación: Vol. II. Enseñar para un aprendizaje significativo. Madrid: Pearson Prentice Hall.

Palacios, J, Marchesi, A. y Coll, C. (Comps.). (1999). Desarrollo psicológico y educación: Vol. I. Psicología Evolutiva.Madrid: Alianza Editorial. 

Papalia, D.E. Olds, S.W. y Feldman, D.R. (2005). Desarrollo humano. México: McGraw-Hill. 

García, J.N. (2001). Dificultades de aprendizaje e intervención psicopedagógica. Barcelona: Ariel. 

Santrock, J.W. (2006). Psicología de la Educación. México: McGraw-Hill. 

Santrock, J.W. (2006). Psicología del desarrollo. México: McGraw-Hill. 

MANUAL DE REFERENCIA PARA NO ASISTENTES 

Martín, C. y Navarro, J.I. (Coords.) (2011). Psicología para el profesorado de Educación Secundaria y Bachillerato. Madrid: Pirámide.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000