Código |
Descrición |
B1 |
CG1. Adquirir coñecementos de xestión, das técnicas instrumentais, así como dos elementos máis avanzados e innovadores no estudo da actividade comercial para a súa utilización no comercio. |
B3 |
CG3. Recopilar, procesar e interpretar información social, económica e xurídica que permitan emitir xuizos sobre temas relevantes no marco do comercio. |
B4 |
CG4. Comunicar de modo efectivo, con claridade, concisión e precisión, tanto dentro da organización coma con interlocutores externos en ámbitos nacionais e internacionais. |
B6 |
CG6. Coñecer e comprender distintas realidades económicas, xurídicas, sociais e culturais e adquirir unha visión global e multicultural co fin de orientar as estratexias e operacións hacia mercados tanto nacionais como internacionais |
D1 |
CT1. Habilidades de comunicación oral E escrita, tanto nas linguas oficiais da súa Comunidade como na lingua estranxeira elixida (inglés, francés ou alemán). |
D2 |
CT2. Habilidades de comunicación a través de internet e manexo das ferramentas multimedia. |
D4 |
CT4. Capacidade de análise e síntese, e pensamento crítico. |
D5 |
CT5. Capacidade para aplicar os coñecementos teóricos e prácticos adquiridos no contexto académico. En especial, para aplicar coñecementos e razoamentos multidisciplinares. |
D6 |
CT6. Capacidade para tomar decisións e resolver problemas. |
D7 |
CT7. Capacidade de escoita activa, comunicación non verbal, persuasión, negociación e presentación. |
D12 |
CT12. Creatividade. |
D16 |
CT16. Iniciativa. |
D18 |
CT18. Capacidade reflexiva sobre o propio traballo. |