Código |
Descrición |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. |
A4 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións, e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan, a públicos especializados e non especializados dun xeito claro e sen ambigüidades. |
C2 |
CET2. Dirigir, planificar y supervisar equipos multidisciplinares. |
C20 |
CGS1. Conocimientos y capacidades para organizar y dirigir empresas. |
C21 |
CGS2. Conocimientos y capacidades de estrategia y planificación aplicadas a distintas estructuras organizativas. |
D3 |
ABET-c. A capacidade para proxectar un sistema, compoñente ou proceso para atender ás necesidades deseadas dentro das restricións realistas, como económica, ambiental, social, política, ética, de saúde e seguridade, fabricación e sostibilidade . |
D5 |
ABET-e. A capacidade de identificar, formular e resolver problemas de enxeñería. |
D7 |
ABET-g. A capacidade de comunicar de forma eficaz. |
D8 |
ABET-h. A ampla educación necesaria para comprender o impacto das solucións de enxeñería no contexto global, económico, ambiental e social. |
D10 |
ABET-j. Un coñecemento de cuestións contemporáneas. |