Resultados previstos na materia |
Resultados de Formación e Aprendizaxe |
Comprender a linguaxe económica básico e o modo de pensar de os economistas. |
|
|
C2
|
|
Coñecer o marco institucional de a economía |
|
|
C3
|
|
Capacidade para identificar novas posibilidades de aplicación do control motor a patoloxías relacionadas co movemento. |
|
|
|
|
Coñecer o perfil cambiante de as institucións e axentes que influíron en os resultados de a economía española contemporánea: Estado, particulares e empresas e sector exterior (outras nacións) |
|
|
C3 C4
|
|
Capacidade para situar a economía en a súa evolución histórica |
|
|
C4
|
|
1. Capacidade para promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos da práctica da actividade físico-deportiva na poboación que realiza adestramento deportivo |
|
|
|
|
1. Capacidade para promover e avaliar a formación de hábitos perdurables e autónomos da práctica da actividade físico-deportiva na poboación que realiza adestramento deportivo |
|
|
|
|
Identificar as etapas de a evolución económica de a España contemporánea e os seus principais características |
|
|
C4
|
|
Comprender as bases de funcionamento de a economía en cada unha de as etapas significativas de o desenvolvemento económico contemporáneo. |
|
|
C4 C9
|
|
Habilidades en a procura, identificación e interpretación de fontes de información económica relevante e o seu contido |
|
|
C8
|
|
Coñecer e manexar a materia prima para estudar a Historia Económica española, as súas estatísticas e as súas fontes fundamentais |
|
|
C4 C8
|
|
Analizar series históricas e inferir os comportamentos de os principais axentes económicos ante a evolución real (ou hipotética) de as variables económicas |
|
|
C4 C8 C9
|
|
Fomentar a actitude crítica e autocrítica |
|
|
|
D1 D7
|
Capacidade de xerar reflexións propias sobre problemas de natureza económica e os seus efectos sociais, éticos e medioambientais
|
A3
|
|
C7 C9
|
D1
|
- Fomentar o espírito investigador, desenvolvendo a capacidade para analizar problemas novos cos instrumentos adquiridos |
A4
|
|
|
D3 D4
|
Habilidades para argumentar de forma coherente e intelixible, tanto oral coma escrita, no idioma propio e nunha lingua extranxeira |
A4
|
|
|
D5 D6
|
- Capacidade de traballar en equipo, con responsabilidade, planificación, espíritu de cooperación e empatía co resto de persoas do colectivo.
|
A4
|
|
|
D2 D4
|