Código |
Descrición |
A1 |
Poseer e comprender coñecementos que aporten unha base e oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. |
A2 |
Que os estudantes sepan aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en entornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos más amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo |
A3 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. |
A4 |
Que os estudantes sepan comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades |
B2 |
Apreciar a importancia do debate e traballo en equipo, a comunicación interpersoal e a responsabilidade |
B3 |
Valorar a importancia do análise multidisciplinar e a relación entre coñecementos para a resolución de problemas e para o análise de puntos críticos. |
B4 |
Utilizar as terminoloxías científicas axeitadas |
B5 |
Redactar e defender informes profesionais e publicacións científicas, fomentando a expresión audiovisual, oral e escrita |
B9 |
Aplicar un pensamento crítico, lóxico e creativo |
C10 |
Identificar obxectivos relevantes de investigación e planificar a súa consecución |
C11 |
Adquirir coñecementos básicos e aplicados de xenética, xenómica e proteómica aplicada á acuicultura |
D3 |
Capacidad de trabajo en equipo: cooperación, debate, negociación |
D4 |
Habilidade na búsqueda, análise e interpretación de fontes de información variadas e en distintos idiomas |
D5 |
Habilidade en presentación de coñecementos e resultados: comunicación oral e escrita; capacidade analítica, crítica e de síntese; uso de recursos informáticos. |