Planificar, desenvolver e avaliar o proceso de ensino e aprendizaxe potenciando procesos educativos que faciliten a adquisición das competencias propias dos respectivos ensinos, atendendo ao nivel e formación previa dos estudantes, así como á orientación dos mesmos, tanto individualmente como en colaboración con outros docentes e profesionais do centro. |
|
B1 B2 B3 B4 B5 B7 B8 B9 B10
|
C25 C26 C27 C29 C30
|
D1 D2 D3
|
Adquirir estratexias para estimular o esforzo do estudante e promover a súa capacidade para aprender por se mesmo e con outros e desenvolver habilidades de pensamento e de decisión que faciliten a autonomía, a confianza e iniciativas persoais. |
|
B8
|
C27 C30
|
D1 D2 D3
|
Participar na avaliación, investigación e a innovación dos procesos de ensino e aprendizaxe, comunicando as súas conclusións e as razóns que as sustentan á comunidade educativa e outros profesionais da educación. |
|
B2 B3 B7 B10
|
C27
|
D1 D2 D3
|
Coñecer e aplicar propostas docentes innovadoras no ámbito da especialización cursada. |
|
B1 B2 B6 B10
|
C26 C30
|
D2
|
Potenciar a capacidade para o traballo en contornas cooperativas e pluridisciplinarios |
|
B3 B4
|
|
|