2.- Análise de curriculums |
2.1.- Lexislación
2.2.- Competencias, obxectivos, contidos e criterios de avaliación
2.3.- Materias
2.4.- Programación didáctica |
4.-Actividades manipulativas: modelización, virtualización e utilidade |
4.1.- Maxistrais
4.2.- Interactivas
4.3.- Indivualizadas
4.4.- Colectivas
4.5.- Concursos |
5.-Traballo científico aplicado a itinerarios interactivos e pasivos |
5.1.- Traballo científico aplicado a itinerarios interactivos e pasivos
5.2.-Estratexias metodolóxicas para traballar na aula, no laboratorio e no campo os conceptos científicos (competencias e alfabetización científicas)
5.3.- Uso crítico das TICs no deseño e desenvolvemento de itinerarios: WebQuest, Wikis, Edublogs, ...
5.4.- Cómo traballar e relacionar conceptos biolóxicos con outras áreas de coñecemento
5.5.- Debate sobre controversias socio-políticas / científicas e noticias de prensa relacionadas co entorno científico-técnico, aplicado ao desenvolvemento dos itinerarios ambientais
5.6.- Cómo promover o interese pola cultura científica: lecturas de divulgación científica, foros de debate, xogos, etc
5.7.- Utilización de medios audiovisuais na docencia (creación propia e comerciais): vídeos, películas, fotografía |