As sesións maxistrais, os debates, os traballos, proxectos, estudos de casos e maila resolución de exercicios precisan unha atención personalizada que se exerce na aula e mais nas horas de titorías presenciais e telemáticas. Tanto na aula como no foro e no intercambio de mensaxes electrónicas, o
docente tratará de sistematizar as dúbidas e as preguntas individuais e ofrecer respostas para o
conxunto do grupo, de maneira que sexa posible garantir a igualdade de acceso á información e ao
ensino. Incídese especialmente na calidade das titorías telemáticas, por constituíren un modelo de
correspondencia que cumpre con normas de redacción escrita, obxectivo de aprendizaxe doutras materias do grao. Dado o contexto da saída de estudos (sesión en exterior, nun medio social, construído, etc.) as formas de interacción docente/estudante son diferentes das convencionais, podéndose dar un diálogo eficaz con grupos máis pequenos, e permitindo que cadaquén dialogue con outros membros do grupo, ou mesmo coas persoas presentes no lugar.
Lección maxistral
As sesións maxistrais, os debates, os traballos, proxectos, estudos de casos e maila resolución de
exercicios precisan unha atención personalizada que se exerce na aula e mais nas horas de titorías
presenciais e telemáticas.
Resolución de problemas de forma autónoma
Tanto na aula como no foro e no intercambio de mensaxes electrónicas, o
docente tratará de sistematizar as dúbidas e as preguntas individuais e ofrecer respostas para o
conxunto do grupo, de maneira que sexa posible garantir a igualdade de acceso á información e ao
ensino. Incídese especialmente na calidade das titorías telemáticas, por constituíren un modelo de
correspondencia que cumpre con normas de redacción escrita, obxectivo de aprendizaxe doutras
materias do grao. Dado o contexto da saída de estudos (sesión en exterior, nun medio social,
construído, etc.) as formas de interacción docente/estudante son diferentes das convencionais,
podéndose dar un diálogo eficaz con grupos máis pequenos, e permitindo que cadaquén dialogue con
outros membros do grupo, ou mesmo coas persoas presentes no lugar.
Traballo tutelado
Tanto na aula como no foro e no intercambio de mensaxes electrónicas, o
docente tratará de sistematizar as dúbidas e as preguntas individuais e ofrecer respostas para o
conxunto do grupo, de maneira que sexa posible garantir a igualdade de acceso á información e ao
ensino. Incídese especialmente na calidade das titorías telemáticas, por constituíren un modelo de
correspondencia que cumpre con normas de redacción escrita, obxectivo de aprendizaxe doutras
materias do grao. Dado o contexto da saída de estudos (sesión en exterior, nun medio social,
construído, etc.) as formas de interacción docente/estudante son diferentes das convencionais,
podéndose dar un diálogo eficaz con grupos máis pequenos, e permitindo que cadaquén dialogue con
outros membros do grupo, ou mesmo coas persoas presentes no lugar.
Presentación
Tanto na aula como no foro e no intercambio de mensaxes electrónicas, o
docente tratará de sistematizar as dúbidas e as preguntas individuais e ofrecer respostas para o
conxunto do grupo, de maneira que sexa posible garantir a igualdade de acceso á información e ao
ensino. Incídese especialmente na calidade das titorías telemáticas, por constituíren un modelo de
correspondencia que cumpre con normas de redacción escrita, obxectivo de aprendizaxe doutras
materias do grao. Dado o contexto da saída de estudos (sesión en exterior, nun medio social,
construído, etc.) as formas de interacción docente/estudante son diferentes das convencionais,
podéndose dar un diálogo eficaz con grupos máis pequenos, e permitindo que cadaquén dialogue con
outros membros do grupo, ou mesmo coas persoas presentes no lugar.
Aprendizaxe baseado en proxectos
As sesións maxistrais, os debates, os traballos, proxectos, estudos de casos e maila resolución de
exercicios precisan unha atención personalizada que se exerce na aula e mais nas horas de titorías
presenciais e telemáticas.