Código |
Descrición |
A1 |
Que os estudantes demostren posuír e comprender coñecementos nunha área de estudo que parte da base da educación secundaria xeral e adoita atoparse a un nivel que, malia se apoiar en libros de texto avanzados, inclúe tamén algúns aspectos que implican coñecementos procedentes da vangarda do seu campo de estudo. |
A2 |
Que os estudantes saiban aplicar os seus coñecementos ó seu traballo ou vocación dunha forma profesional e posúan as competencias que adoitan demostrarse por medio da elaboración e defensa de argumentos e a resolución de problemas dentro da súa área de estudo. |
A3 |
Que os estudantes teñan a capacidade de reunir e interpretar datos relevantes (normalmente dentro da súa área de estudo) para emitir xuízos que inclúan unha reflexión sobre temas relevantes de índole social, científica ou ética. |
A4 |
Que os estudantes poidan transmitir información, ideas, problemas e solución a un público tanto especializado coma non especializado. |
A5 |
Que os estudantes desenvolvan aquelas habilidades de aprendizaxe necesarias para emprender estudos posteriores cun alto grao de autonomía. |
C2 |
Coñecemento de culturas e civilizacións estranxeiras |
C8 |
Destreza para a procura de información/documentación |
C20 |
Facilidade para as relacións humanas |
C25 |
Coñecementos de cultura xeral e civilización |
C26 |
Coñecementos temáticos básicos de cada unha das especializacións |
C32 |
Saber recoñecer a diversidade e multiculturalidade |
D6 |
Capacidade de xestión da información |
D9 |
Razoamento crítico |
D12 |
Traballo en equipo |
D13 |
Traballo nun contexto internacional |
D15 |
Aprendizaxe autónoma |
D16 |
Adaptación a novas situacións |
D22 |
Capacidade de aplicar os coñecementos na práctica |
D23 |
Capacidade de traballo individual |