Exame de preguntas obxectivas |
Test para avaliar as competencias adquiridas do alumnado. Por cada 3 preguntas mal contestadas restarase 1 pregunta ben. |
20 |
|
|
|
D2 D5 D6
|
Debate |
Asistencia e participación activa no desenvolvemento da clase.
Charla aberta entre un grupo de estudantes. Pode centrarse nun tema dos contidos da materia, na análise dun caso, no resultado dun proxecto, exercicio ou problema desenvolvido previamente nunha sesión maxistral... |
20 |
A1 A2 A3 A4 A5
|
|
|
D2 D5 D6
|
A información sobre as actividades avaliativas está dispoñible no espazo da materia no campus virtual, baixo a etiqueta Avaliación de cada tema. O alumnado poderá elixir entre unha modalidade de avaliación global ou de avaliación continua. O alumnado que opte pola modalidade de avaliación global realizará unha única proba final na data oficial establecida, que suporá o 100% da cualificación da materia. Para poder sumar as calificacións dos exames e as correspondentes á resolución de problemas, haberá que ter unha puntuación mínima en cada unha das partes de 4 puntos sobre 10. O alumnado terá opción a presentarse á convocatoria extraordinaria (segunda convocatoria) a partir da adaptación que destas actividades realice o docente e cuxo contido será colgado da plataforma. |