Guia docente 2023_24
Facultad de Diseño
Grao en Deseño
 Materias
  Técnicas informáticas I: Imaxe dixital
   Contidos
Tema Subtema
Ordenador e informática aplicados á imaxe dixital. Conceptos básicos de linguaxe e entorno de información dixital: bit, byte, tamaño en disco, formatos de ficheiro, tipos de compresión.

Hardware vs. software. Introdución a conceptos de hardware e software en relación ao equipo, programas e almacenamento: disco duro/disco externo, monitores, periféricos, espazos de traballo, nube/espazos compartidos.

Plataformas PC e Mac. Semellanzas, diferenzas, compatibilidade.
A imaxe dixital: imaxe de mapa de bits vs. imaxe vectorial. Diferencias entre imagen digital e imagen analógica.

Imagen digital. Composición y tipos. Diferencias básicas y definición técnica de cada una de ellas. Optimización.

Conceptos: píxel, tamaño vs. dimensiones, resolución, ruido, pixelado, interpolación, remuestreado vs. redimensionado.

Modos de tratamiento y almacenamiento de imagen de mapa de bits e imagen vectorial.
Imaxe de mapa de bits. Creación, postproducción, retoque e optimización para deseño gráfico e deseño de moda.
(Software de apoio: Photoshop)
Introducción al espacio de trabajo en Illustrator: conceptos básicos, paletas, menús principales, herramientas, paneles e inspectores.

Conceptos clave de trabajo con vectores.

Creación de documentos y capas.

Reglas, cuadrícula, guías.

Trabajo con objetos vectoriales. Alineaciones, buscatrazos, formas, efectos.

Dibujo vectorial. Herramientas de dibujo y trazado. Trazado a partir de imágenes.

Trabajo con color. Muestras, libros de color, creación de paletas. Colores planos vs CMK. Conversiones de color.

Vectorización de imágenes y personalización.

Creación de motivos y rapports.

Trabajo con texto e imágenes. Instalación de tipografías. Imágenes enlazadas vs inscrustadas. Máscaras de recorte. Ceñir texto.

Exportación de artes finales para diversos tipos de producción.

Bibliotecas
Introdución básica ao deseño de publicacións (Software de apoio: InDesign) Introdución ao espazo de traballo en InDesign: conceptos básicos, paletas, menús principais, ferramentas, paneis e inspectores.

Introdución básica á estrutura dun libro.

Traballo básico con texto e imaxes.

Compilar e empaquetar. Compatibilidades entre ficheiros.

Creación de ficheiros finais para diferentes saídas.
Universidade de Vigo            | Rectorado | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000