Guia docente 2024_25
Facultade de Comunicación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
 Materias
  Elaboración da mensaxe publicitaria
Guía Materia
DATOS IDENTIFICATIVOS 2024_25
Materia Elaboración da mensaxe publicitaria Código P04G190V01401
Titulación
Grao en Publicidade e Relacións Públicas
Descritores Cr.totais Sinale Curso Cuadrimestre
6 OB 2 2c
Lingua de impartición
#EnglishFriendly
Castelán
Galego
Prerrequisitos
Departamento Comunicación audiovisual e publicidade
Coordinador/a
Pérez Seoane, Jesús
Correo-e jpseoane@uvigo.es
Profesorado
Pérez Seoane, Jesús
Web
Descrición xeral A mensaxe é a base da comunicación publicitaria. É aquela idea que nos permite acadar os obxectivos de comunicación. Aquel reclamo que capta a atención das audiencias. Aquela situación que nos alcanza e fai que recordemos os anuncios e sexamos capaces de asocialos cunha marca concreta.
E, para facelo, utilízanse palabras, imaxes, símbolos e sons. Elementos que se analizan nesta materia a fin de afianzar as competencias publicitarias do alumnado.
Materia do programa English Friendly. Os/ as estudantes internacionais poderán
solicitar ao profesorado: a) materiais e referencias bibliografías para o seguimento da materia en inglés, b) atender as titorías en inglés, c) probas e avaliacións en inglés.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | España | Tlf: +34 986 812 000