Estudo de casos |
análise, interpretación e estudo de problemas e necesidades comunicativas en pequenos negocios e asociacións locais con relacións públicas, publicidade e comunicación dixital en web e en redes sociais |
25 |
A2 A3
|
B3
|
C9 C11 C14
|
D3
|
PRIMEIRA CONVOCATORIA
AVALIACIÓN CONTINUA - Publicar cada semana nun cartafol profesional en LinkedIn e/ou en weblog defendendo a unha marca persoal profesionalmente viable
- Respsotar a cuestións teóricas sobre marcas, estratexias e construción social nos distintos ecosistemas ao longo da historia
- Colaborar como creativa, analítica ou relacións públicas nas practicas de servizo de comunicación a unha empresa ou entidade local coa que presentar e defender un caso de aprendizaxe experiencial
- Saber resolver casos prácticos e tomar decisións para comunicación local en redes sociais
- Expoñer perspectivas de viabilidade para a marca persoal
AVALIACIÓN GLOBAL
Esixe a presentación previa das publicacións no cartafol en LinkedIn (blogue) con alomenos un caso práctico analizado e solucionado para presentarse á proba fixada no calendario oficial de exames para a materia. Terá tres partes, sendo necesario aprobar cada unha delas. Unha sobre os contidos téoricos das idades da imaxe na historia (40%). Outra sobre solución de casos de comunicación de negocio en redes sociais (40%). E a referida ás expectativas profesionais dun perfil profesional persoal (20%).
SEGUNDA CONVOCATORIA
Na data aprobada para o exame é requisitto imprescindible comunicar as publicacións no cartafol en LinkedIn (blogue ou demais redes sociais) así como a presentación de dous casos prácticos analizados e solucionados. Terá tres partes, sendo necesario aprobar cada unha delas. Unha sobre os contidos téoricos das idades da imaxe na historia (40%). Outra sobre solución de casos de comunicación de negocio en redes sociais (40%). E a referida ás expectativas profesionais dun perfil profesional persoal (20%). |