PRIMEIRA CONVOCATORIA AVALIACIÓN CONTÍNUA Construción de identidade de marca e xestión da sua comunicación en redes sociais. Selección e curación de contidos, con solucións profesionais e crítica do sector Resolución de casos problemáticos de comunicación. Exposición e defensa da marca profesional e suas expectativas
AVALIACIÓN GLOBAL A presentación global na data aprobada oficialmente no calendario de exames avalía coñecementos, prácticas e competencias dixitais. Esixe a comunicación previa das publicacións recentes en web ou redes sociais así como a presentación de alomenos un caso real de problema de comunicación nun negocio coas alternativas e decisións elixidas. O exercicio contará cunha proba de coñecemento (40%), a solución de problemas comunicativos en redes sociais (40%) e a proposta de proxectos de futuro con indicadores de viabilidade (20%).
SEGUNDA CONVOCATORIA A presentación na data aprobada oficialmente no calendario de exames avalía coñecementos, prácticas e competencias dixitais. Esixe a comunicación previa das publicacións recentes en web ou redes sociais así como a presentación de dous casos prácticos documentados e resoltos. O exercicio contará cunha proba de coñecemento (40%), a solución de problemas comunicativos en redes sociais (40%) e a proposta de proxectos de futuro con indicadores de viabilidade (20%). |