Educational guide 2024_25
Facultade de Ciencias da Educación e do Deporte
Máster Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
 Materias
  Aprendizaxe integrada de contidos en linguas estranxeiras (AICLE)
   Metodoloxía docente
Metodoloxías   ::  Guia de metodoloxias docentes
  Descrición
Lección maxistral Na primeira sesión, o profesor explicará os obxectivos, contidos, planificación e metodoloxía docente, avaliación e procedementos de atención personalizada.
Actividades introdutorias Na primeira sesión, o profesor proporá unha serie de actividades de activación ou reflexión sobre os programas AICLE en Galicia.
Aprendizaxe baseado en proxectos Nunha sesión presencial e posteriomente en titorías co profesor, o alumnado realizará un proxecto no que deberá definir un contexto escolar concreto de aplicación metodolóxica (curso, centro, materia, concreción curricular, etc.). Estes proxectos presentaranse na data do exame oficial, serán de carácter grupal e as instrucións para a súa realización serán facilitadas polo profesor na presentación da materia. Nas sesións presencials e nas titorías, o profesor guiará o alumnado para a execución dos proxectos mediante a realización de actividades grupais e colaborativas e a revisión dos rascuños preparados polos grupos.
Aprendizaxe baseado en proxectos Nunha sesión presencial e posteriomente en titorías co profesor, o alumnado realizará un proxecto no que deberá deseñar e elaborar unha secuencia pedagóxica para o contexto escolar definido no primeiro proxecto. Este segundo proxecto presentarase na data do exame oficial, será de carácter grupal e as instrucións para a súa realización serán facilitadas polo profesor na presentación da materia. Nas sesións presencials e nas titorías, o profesor guiará o alumnado para a execución dos proxectos mediante a realización de actividades grupais e colaborativas e a revisión dos rascuños preparados polos grupos.
Aprendizaxe baseado en proxectos Nunha sesión presencial e posteriomente en titorías co profesor, o alumnado realizará un proxecto no que deberá deseñar e elaborar as estratexias de estadaxe e os contidos de audio e video para a secuencia de aprendizaxe deseñada no proxecto anterior. Este terceiro proxecto presentarase na data do exame oficial, será de carácter grupal e as instrucións para a súa realización serán facilitadas polo profesor na presentación da materia. Nas sesións presencials e nas titorías, o profesor guiará o alumnado para a execución dos proxectos mediante a realización de actividades grupais e colaborativas e a revisión dos rascuños preparados polos grupos.
Aprendizaxe baseado en proxectos Nunha sesión presencial e posteriomente en titorías co profesor, o alumnado realizará un proxecto no que deberá deseñar e elaborar un sistema de avaliación para a secuencia de aprendizaxe deseñada no segundo proxecto Este cuarto proxecto presentarase na data do exame oficial, será de carácter grupal e as instrucións para a súa realización serán facilitadas polo profesor na presentación da materia. Nas sesións presencials e nas titorías, o profesor guiará o alumnado para a execución dos proxectos mediante a realización de actividades grupais e colaborativas e a revisión dos rascuños preparados polos grupos.
Universidade de Vigo            | Reitoría | Campus Universitario | C.P. 36.310 Vigo (Pontevedra) | Spain | Tlf: +34 986 812 000